Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Skille Knaser mellom tenna når man spiser brødskive Sand i kaffen Drikke masse uten å måtte tisse så mye Soltørke etter mange bad Seige isfingre med sand på Fin ny steinsamling ispedd noen skjell Kjølelementer som er kjølige i kun to timer Glovarm bil Varmt vann uten brennmaneter Mamma og pappakropper i alle farger og størrelser Barn som sovner der de leker etter lang dag
bIomstre Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Åh, elsker sand! (HATER gress, grrrrr eller snarere snufs...) Sand i Sikte!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2013 Godt å høre!!! Sanden i Sikte er veldig fin, har jeg hørt.
ms.Pond Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Ååååårrhhhhh, jeg renner snart ut av sofaen og ned på gulvet av ren misunnelse Du beksriver den perfekte sommeren! Unner deg sol, sommer og ferie av hele mitt hjerte - og husk å steke deg litt for oss stakkarne i nord som kun får fargen 'rust' i år. Sanden i Sikte høres forlokkende ut. Tror jammen jeg flytter dit når jeg får ferie Endret 21. juli 2013 av mama foodie
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2013 Tenker på dere i nord. Gjett om. Har venner der som holder meg oppdatert på drittværet. Setter pris på hvert sekund her nå og kaller det ren luksus. De siste somrene her har vært som en dårlig spøk.
SnekkerPelle Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Jeg var på sunnmøre i forrige uke. REGN REGN REGN Oh herlige Østland
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Kom hjem fra herlige Danmark i går, gått i shorts 13 av 14 dager Vin 14 av 14 dager Sommeren har fulgt etter oss til Oslo, skal bli herlig med en uke ferie hjemme!
ms.Pond Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Takk for solstrålene som kom i dag! Jeg er overbevist om at de kom herfra Ikke en sky i sikte og bare velstand i mini-sommerkjole og med god mat på grillen. Endelig ble sommeren verdt å leve for igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå