Gå til innhold

Tenner du på partneren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall hvorfor, og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymous poster hash: 4afdb...19d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Fordi han er kjekk, mandig og er god til å "få meg på" hvis han virkelig vil. Men vi har sjelden sex likevel (to til fire ganger i måneden).

Anonymous poster hash: 07c4b...b73

Skrevet

ja. fordi han er min , pappan til barna mine, snill,trofast,barsk, han er alt for meg å min aller beste venn :) så syns jeg jo han er vannvittig kjekk å har en veldig flott kropp;) hehe..

vi er sammen på 4 året nå.

Skrevet

Ja! Fordi han er den kjekkest, mest sjarmerende, best vedlikeholdte 40-åringen på planeten. Dessuten flørter han med meg!! ;P

Anonymous poster hash: 0dbfa...c91

Skrevet

Ja, fordi jeg elsker ham og synes at han er kjekk, sexy og maskulin. Han tenner ikke på meg dessverre

Anonymous poster hash: 9e7d5...0fa

Skrevet

Nei, dessverre.

Gjorde det til de grader i begynnelsen, men ikke nå lenger.

Vært sammen i 9 år. Har tre barn. Vært gjennom økonomisk utroskap. Dette har gjort til at jeg har mistet helt lysten.

Aner ikke om den noen gang kommer tilbake heller. Er sammen kun pga barna.

Anonymous poster hash: beacd...977

Skrevet

Så klart! Han er min barske brannmann :wub:

Skrevet

Ja det gjør jeg! Vi har vært sammen i 10 år, han elsker å flørte med meg, gir meg veldig ofte komplimenter å synes så klart jeg er den mest sexye damen på denne jord:-) Han er bare den beste mannen for meg å jeg tenner veldig på han, vi har ofte sex å det setter vi begge stor pris på:-D

Anonymous poster hash: 7e76b...abe

Skrevet

Nope!

Tente litt på ham helt i begynnelsen, men ikke nå.

To barn og 9 år sammen.

Har ikke troen på at jeg plutselig skal begynne å gjøre det heller...dessverre.

Han veier noen kilo for mye (kanskje 25) og jeg innrømmer at det har mye med saken å gjøre for meg.

Har aldri utrykt noe misnøye angående det overfor ham.

Han har begynt å trene og skjønner selv at jo eldre han blir jo mer må han gjøre for seg selv.

Sliter mye med dårlig rygg.

Han er verdens beste far og venn. Han er lite seksuell av seg og har alltid vært sånn.

Anonymous poster hash: 89bce...b65
Skrevet

Veldig. Han er en skikkelig mann i mine øyne. En som er min motsetning på mange måter. Han er spennende, kunnskapsrik, omsorgsfull, beskyttende, uegoistisk og jeg kunne fortsatt en stund til med egenskaper jeg finner positive. Hans ytre kan heller ikke klages på, men det er ikke det visuelle som skaper tenning hos meg. Vi har vært sammen i ca. 9 år.

Skrevet

Ikke seksuelt nei. Vi har vært sammen i over 6 år. Sånn var det med min første store kjærlighet også. Den seksuelle tenninga dabbet av, men det er mer forståelig. Min første var elendig i senga. Han jeg er sammen med nå er fantastisk god i senga, men jeg tenner ikke fysisk på han lengre. Synd, men sant. Jeg må ha intens spenning for å tenne på noen. I en forelskelsfase er jeg som en sexgudinne. Sex hvorsomhelst, nårsomhelst. Jeg bare VET at ingenting kan gjøre at jeg blir fysisk tent på mannen min. Jeg er ikke skapt sånn.

Men vi har sex likevel. Stakkars mann om han ikke skulle fått sex. og han gir meg gode orgasmer. Så når vi først har sex, så går det greit.     Også er han en fantastisk mann på mange andre områder. Jeg forguder han egentlig.. men ikke seksuelt.

Anonymous poster hash: 079cf...5f4
Skrevet

Absolutt! Han er min sterke, kjekke og vanvittig gode mann. Han er både tøff og følsom, fin og god, og han er veldig flink til å flørte med meg og stryke på meg i løpet av en dag. Hverdagsromantikken blomstrer stort sett, og det er viktig for oss begge. Vi har vært sammen i seks år. 

Skrevet

og min mann er faktisk sexy, utrolig sexy. En mannemann, som også har sine feminine sider. Han er omsorgsfull og gjør like mye husarbeid som meg. Men som jeg nevnte, jeg er bare ikke skapt for å tenne på noen i langvarig forhold

Anonymous poster hash: 079cf...5f4
Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på mannen lenger. Vi har vel hatt sex 3 ganger det siste året. Vært sammen i 7 år. Vi hadde mye sex i starten og jeg kunne ikke få nok av han, men følelsene har dabbet av og forholdet handler mest om å samarbeide rundt barn. Trist, men sånn er det blitt for oss.

Anonymous poster hash: b197d...303
Skrevet

Overraskende svar her inne altså. Kanskje ikke så rart at det er endel utroskap rundt forbi.

Etter 5 år sammen, så tenner jeg fremdeles på mannen min. Jeg elsker å ligge inntill han og kjenne på varmen og lukten fra han. Han er min sjelevenn og min bestevenn. Jeg visste fra første gang jeg så han (da hadde jeg aldri snakket med han før), at han var mannen jeg skulle gifte meg med. Hver dag er fremdeles et eventyr med den mannen. Og jeg gleder meg til resten av livet sammen med han.

Skjønner at mange kan lese dette og tenke pft.. Særlig. Men det er faktisk sant. Jeg aner ikke hva vi gjør, for å få det sånn. For vi lever hektiske liv, men snart tre barn, jobb, oppussing og alt som hører med. Men jeg elsker han like mye, om ikke mer nå enn i starten.

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Hvorfor? Fordi han er supersexy og drit god i senga. Men det er kun det fysiske som tiltrekker meg. Psykisk er jeg dritt lei av hele den forbanna møkkagubben. Jeg skulle ønske noen andre kunne ta han (og ja da, det er nok av til ud rundt omkring om det, for han er hot,men jeg vil gjerne noen skal ta han på permanent basis).

Vi har bodd sammen i 9 år.

Anonymous poster hash: e8a62...88e

Skrevet

Overraskende svar her inne altså. Kanskje ikke så rart at det er endel utroskap rundt forbi.

Etter 5 år sammen, så tenner jeg fremdeles på mannen min. Jeg elsker å ligge inntill han og kjenne på varmen og lukten fra han. Han er min sjelevenn og min bestevenn. Jeg visste fra første gang jeg så han (da hadde jeg aldri snakket med han før), at han var mannen jeg skulle gifte meg med. Hver dag er fremdeles et eventyr med den mannen. Og jeg gleder meg til resten av livet sammen med han.

Skjønner at mange kan lese dette og tenke pft.. Særlig. Men det er faktisk sant. Jeg aner ikke hva vi gjør, for å få det sånn. For vi lever hektiske liv, men snart tre barn, jobb, oppussing og alt som hører med. Men jeg elsker han like mye, om ikke mer nå enn i starten.

Så heldig du er... Du har nok møtt "den rette". :-)

Jeg har ingen tro på at jeg noen gang kommer til å gjøre det. Så jeg noen"slo meg til ro" med en ok mann.

Jeg er på akkurat samme måte som en over her. Må være intens spenning dør at jeg skal tenne. Også blir jeg så fort lei menn. Skulle gjerne hatt nytt kjøtt med jevne mellomrom. Men er dessverre ikke sosialt akseptert i vårt samfunn.

Anonymous poster hash: beacd...977

Skrevet

Ja det gjør jeg. Går aldri lei av han rett og slett og han er den perfekte mann for meg!

Elsker han bare mer og mer for hver dag som går:-)

Anonymous poster hash: 42459...ae1

Skrevet

Nope dessverre :( 

Akkurat nå er vi i en fase der jeg vurderer om forholdet funker lenger.. om vi skal flytte fra hverandre...

Men vi har 2 barn sammen så dette her er jammen ikke lett! :(

Jeg tenner ikke på han i det hele tatt (ikke att d er den største grunnen til att d ikke funker lenger). 

Jeg skyver han vekk bare han tar på hånden min... uff og uff... :( 

jeg misunner dere som virkelig har truffet den rette. Som kan si mange år etter på att dere fortsatt er like forelsket... Det er vertfall ikke jeg...... Problemet er att han er det i meg og derfor er det ekstra sårt :(

Anonymous poster hash: 4dece...8aa
Skrevet

Ja,så klart.fordi han er min,fordi jeg elsker han,fordi han er kjekk,har

fin rumpe osv..

Har 3 barn,vært sammen i 10 år.

Anonymous poster hash: 86e67...94a

Skrevet

Syns synd på mange av dere.. :/

ja jeg tenner på mannen min.. kan se på han og plutselig få et skikkelig begjær..

10 år sammen og 1 (snart 2) barn sammen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...