Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hvis du bestemte deg for å gå ned 8 kg..? Jeg trenger litt tips og innspill.. Grunnet fulltidsjobb, kveldsskole og baby blir det dessverrr liten tid til treningssenter og store planer om treningsplaner. Så i første omgang må jeg konsentrere meg om annet som kan gjøres?! Anonymous poster hash: 2db34...a67
Mamma til 3? Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Finn et kosthold som passer til deg, først og fremst. Et du kan leve med, ikke bare slanke deg på. Trill turer med baby og velg trapper og bein framfor heis og bil - det er trening i all form for bevegelse! Ellers er det ikke anbefalt å slanke seg når man ammer, så dersom du ammer barnet ditt bør du gjerne avvente litt.
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Kaloritellings-app på telefonen. Fristar mindre med usunn mat når ein må sjå i tal kva ein har trykt i seg Endret 21. juli 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Takk babyen er ikke så baby nå lenger da.. hun er 10 mnd og ammer ikke lenger. Trenger ikke å tenke på den delen Men lurer på hva man kan gjøre med kostholdet for å gå ned.. selvfølgelig mindre sukker.. men hva mer ..hmm Hi Anonymous poster hash: 2db34...a67
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg ville meldt meg på et Grete roede kurs. Jeg gikk ned 6 kg på 8 ukers kurs. Veldig fornøyd med det. Jeg trente ikke. Da har du liksom litt press på deg til å være nøye med kostholdet siden du veies en gang i uka. Anonymous poster hash: 9e101...833
DaTuMa Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Last ned kaloriapp. Den får deg til å innse hvor mye dritt du stapper i deg og får deg til å miste lysten på mye
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Meld deg inn i VGs vektklubb og begynn å telle kalorier. Funket som bare det for meg, gikk ned uten trening! Anonymous poster hash: ae3a4...04f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Spis mye mer protein. Anonymous poster hash: b8666...aaa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Lite kalorier inn og en liten trilletur hver dag. Gjerne med noen styrkeøvelser på gulvet. Anonymous poster hash: 3cbdc...78d
rytme Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 1. snop, kaker, brus, snacks, boller, kjeks, is, sjokoladepålegg og alt annet som helt åpenbart er usunt uansett hvordan man vrir og vrenger på det hører bare til helgen. Da også i begrensende mengder. Lag en skriftlig avtale med deg selv. Hva kan du ikke spise i ukedagene? Hvor mye får du kjøpe for når det først er helg? Jeg foreslår f.eks. 30-40 kr i "usunt" i løpet av en helg. Takk nei hvis du blir tilbudt ellers. 3. Ikke begi deg ut på noen diett. Ikke tell kalorier. Du vet meget godt selv hva som er sunt og hva som ikke er sunt. Dietter er noe tull spør du meg! 2. Tren hjemme når du får tid! Søk på "cardio workout" eller lignende på youtube og tren! 15 min er bedre enn ingenting. Gå tur med babyen. Søk på youtube "workout with baby" Dette funket fint for meg, sist jeg hadde noen kilo å bli kvitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå