Gå til innhold

Hvis man har veldig vondt i nakken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at det mest sannsynlig er en muskel i klem. Da hjelper det vel å gå til 1-2 behandling hos en dyktig kiropraktor?

Mannen mener nå han trenger sykemelding i 1 uke fordi han har såå vondt i nakken.

Han er som regel et arb.jern og sjelden syk hvis det ikke er slik at han har feber, omgangsyke etc.

Jeg sa til han at han bør gå til kiropraktor i morgen å se før han får sykemelding??

Han begynner på jobb igjen onsdag.

Anonymous poster hash: b021e...104
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stort sett kan det løse seg hos en kiropraktor ja. Men nakkevondt kan og føre til en sykemelding da :)

Skrevet

Har hatt bedre effekt på min nakke og gå til fysioterapaut som jobber manuelt. Både knekker, tøyer og masserer.

Anonymous poster hash: de1f1...42a

Skrevet

Vi kan jo ikke diagnostisere mannen din her. Nakkesmerter kan komme av ulike ting og ulike behandlinger kan ha effekt. Å ta det med ro kan også være nyttig. Men ja, jeg hadde definitivt forsøkt en kiropraktorbehandling.

Anonymous poster hash: d6d7b...fc0
Skrevet

Har selv slitt mye med nakke. Men stress nakke. En gang hos kiropraktor så vips mye bedre:)

HI

Skrevet

Han har plutselig begynt å få vondt i nakken til tider. Aldri hatt det før, men hadde noe muskulært i ryggen så han var sykemeldt for i 5 uker.........

Håper han kommer seg på jobb!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...