Gå til innhold

Blir så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av mann som aldri gidder noenting! Sitter alltid inne og glor på data el tv. Jeg gjør nesten alt! Nå skulle hele familien gjøre en ting i lag, men han gidder ikke! Pokker så irriterende!!

Når det regner kan han ikke ut for da blir han våt, så sitter inne og klager og syter! Når det er nydelig vær som idag, gjett hvem som sitter inne og klager på varmen!!? Alltid noe å syte og klage over!!:(( alltid så negativ!

Dagens utblåsning!

Nå pakker jeg unger og badebukser med og drar i elva og tar en dukkert, så kan han sitte inne og surmule!

Anonymous poster hash: 0906a...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vits i å la han ødelegge din dag iallefall.... Pakk og dra ut :P

Skrevet

Skal jo ikke være slik. Greit at man av og til ikke orker noe, men hvis det ofte er slik eller alltid så bør du vurdere om du har det bedre som ALENEMOR siden du i praktisk høres ut som du allerede er alene om alt?

Anonymous poster hash: 0090c...06f
Skrevet

Sånn var det her også. Virket som at han ville straffe meg ved å ikke finne på ting. Skjønne det den som kan...?

Men så flyttet vi til mitt hjemsted, her eg har stoort nettverk, mye venner og familie og masse ting jeg kjenner til som vi kan finne på.

Om han ikke blir med gjør jeg ting med glede på egen hånd, eller overlater babyen hjemme hos han, så eg og storebror kan kose oss.

Det merkelige er at han plutselig ble med på det meste, for det biter ikke lengre på meg at han truer med å ikke bli med.

Kanskje du bare kan begynne å gjøre masse moro uten han, så skjønner han nok fort at det er han som taper på å mure seg inne?

Anonymous poster hash: 32b86...4fe

Skrevet

Sånn var det her også. Virket som at han ville straffe meg ved å ikke finne på ting. Skjønne det den som kan...?

Men så flyttet vi til mitt hjemsted, her eg har stoort nettverk, mye venner og familie og masse ting jeg kjenner til som vi kan finne på.

Om han ikke blir med gjør jeg ting med glede på egen hånd, eller overlater babyen hjemme hos han, så eg og storebror kan kose oss.

Det merkelige er at han plutselig ble med på det meste, for det biter ikke lengre på meg at han truer med å ikke bli med.

Kanskje du bare kan begynne å gjøre masse moro uten han, så skjønner han nok fort at det er han som taper på å mure seg inne?

Anonymous poster hash: 32b86...4fe

Jeg og barna gjør mye moro uten han, har gjort det i årevis! Men de spør ofte hvorfor pappa aldri blir med! Eller nå spør de ikke så ofte, er visst helt normalt for de.. Og det å dra på tur og gjøre annet med 3 barn tar mye krefter altså! Og når vi feks skal bade kan jeg ikke være med eldste å hoppe eller noe der det er litt djupt, for de minste kan jo ikke utpå der, og eldste kan ikke hoppe alene! Er mange sånne eksempler!

Anonymous poster hash: 0906a...c66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...