Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Positive eller negative erfaringer med stedet? Vurderer å flytte dit Anonymous poster hash: e03ee...e12
ms.Pond Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Har ikke bodd der selv, men har ei venninne som har bodd der i mange år. Vært der mye i ungdomsårene, og det er et idyllisk og koselig sted. Veldig familievennlig. Naturen rett utenfor døra, fint turterreng, koselige badevann i skogen, godt miljø og ridesenter i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Høres veldig fint ut!! Hvordan er det med dagligvarebutikker og kollektivtrafikk? Håper du vet hi Anonymous poster hash: e03ee...e12
Puserjenta Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Det går buss til Asker og Heggedal. Jeg ville bodd mer på engelsrud eller Heggedal enn på selve dikemark. Må syns jeg ikke de blokkene ser så koselige ut også syns jeg dikemark er småskummelt (jeg er pyse) Ang butikker er de i Heggedal eller mot Asker ( vardåsen hete det vel?)
ms.Pond Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Nja, akkurat blokkene ville jeg styrt unna. Jeg tenker mer på området som ligger oppover mot skogen, nybygget på slutten av nittitallet, hvis jeg ikke husker feil, og det eldre området ved siden av, med rekkehus og eneboliger. Det er en matbutikk i nærheten der, men det er ca ti min å kjøre til Asker sentrum, og i hvertfall én Remabutikk på veien (om ikke flere nå). Buss går til Asker og Heggedal, som nevnt over her. Husker ikke hvor ofte. Mitt råd - ta dere en dagstur og se på området. Parker bilen og gå rundt, få en følelse av stedet og legg merke til ting som matbutikker og andre ting dere ønsker i umiddelbar nærhet. Jeg kan kun snakke av personlig erfaring, og jeg synes Dikermark er et veldig koselig område Endret 21. juli 2013 av mama foodie
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg syns faktisk også de sykehusene på Dikemark er ganske skumle Litt kjedelig at det ikke finnes matbutikk i selve Dikemark, da vi har kun èn bil :/ Er så vanskelig å finne et sted å bo om dagen. Kanskje noen vet om noe med 2 soverom til leie i Asker eller Bærum? Anonymous poster hash: e03ee...e12
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Supert at det finnes matbutikker i nærheten Vi har kjørt gjennom der, og syns det så veldig frodig og fint ut. Eneste er de skumle sykehusene Men det får vi tåle Men igjen, vet dere om noe til leie med 2 soverom til max 11000,- så skrik ut hi Anonymous poster hash: e03ee...e12
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Signerer dere som skriver at du bør styre unna blokkene. Der hadde jeg rett og slett ikke turt å bo. Er også litt pyse ift akkurat Dikemark og ville heller flyttet et steinkast unna, mot Asker eller Lierskogen. Men enig at det er utrolig vakkert nede ved vannet. Var der for senest 2 uker siden og spilte volleyball Anonymous poster hash: 21857...48a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Om dere har mulighet til å betale 11000kr i husleie ville jeg heller vurdert å kjøpe noe i nærheten av Dikemark, det burde være mange muligheter Anonymous poster hash: 21857...48a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Vi har dessverre ikke mulighet til å kjøpe noe før om ett år, da vi venter på å få solgt vårt gamle hus i Oppland. Så må nok pent leie i mellomtiden :/ Har nettopp "flyttet" ned til Asker nå, og trives utrolig godt, så vi gleder oss masse til å finne en bolig. Nå bor vi hos familie på gullhella frem til vi får napp er utrolig fint her i Asker! hi Anonymous poster hash: e03ee...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå