Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Det har gått opp for meg at jeg og mannen stort sett ikke har annet igjen enn vennskap :-( Han er verdens snilleste, for snill ofte. Men det hjelper ikke mye når vi gnager på hverandre pga bagateller. Jeg biter ofte tenna sammen for å ikke slenge spydigheter til han fordi jeg synes han er dust på enkelte områder. Feks...I stedet for å lete etter det han skal ha spør han meg og det ender opp med at jeg må gjøre det, og ofte ligger tingen der han sier han allerede har sett. I går hadde vi gode venner på besøk, veldig koselig. Men vi snakket ikke mange ordene sammen i løpet av kvelden. Vi var ikke sure på hverandre, men hadde vel ikke noe å si selv om vi satt ved siden av hverandre. Sex har jeg ikke lyst på i det hele tatt. Går flere mnd mellom hver gang og da gjør jeg det fordi han vil. Jeg tenner ikke på han lengre, blir ikke våt engang, så det gjør litt vondt. Vet ikke om det er bare han jeg har det sånn med siden jeg ikke har, og heller ikke kommer til å se om jeg tenner på andre menn. Det er mye vi er uenige om, men vi krangler ikke. Er alltid en av oss som gir oss uten store diskusjoner. Vet ikke hvordan jeg skal gripe dette ann. Vi har et barn sammen som er skikkelig pappadalt. Jeg er ikke klar for å overlate barnet til far på heltid for far skjemmer bort ungen noe så innmari. Får så og si alt det peker på. Ikke har noen av oss økonomi til å flytte hver for oss heller. Anonymous poster hash: 57ff2...623
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Før dere kaster inn håndkle så anbefaler jeg på det sterkeste å prøve ut parterapi eller noe lignende. Jeg har selv vært i et forhold der ingen av oss gjorde spesielt mye annet enn å irritere seg over den andre eller kritisere. Vi hadde fine perioder også, men de dårlige kom så ofte og varte så mye lenger at det er rart vi fant oss i det. Vi er veldig forskjellige. Jeg er veldig åpen og liker å prate om ting og han er mer lukket. Tilslutt sa jeg at nå er det nok! Enten så lærer vi oss å kommunisere og er åpne mot hverandre eller så orker jeg ikke mer. Det viste seg at han også ønsket dette. Vi kom oss aldri til terapeut, men i dag kommuniserer vi utrolig bra, vi er åpne og ærlige. Det viser seg også at når man har det bra med hverandre så kommer også lysten litt tilbake. I hvertfall her:) Jeg merker også at hvis vi ikke har hatt sex på en stund så har ikke jeg så lyst på heller, men hvis vi først har det så har vi det oftere etter det. Hvis det bare er bagateller som ødelegger så synes jeg dere skal prøve å ordne opp. Lykke til Anonymous poster hash: c1467...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå