Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Ok, dette er litt flaut... Jeg var ute og løp i sted, og hadde i to små, nokså tunge vaginakuler. Disse tror jeg spratt lenger opp i kanalen og ikke nedover som i utgangspunktet er meningen. Når har det seg i hvert fall slik at disse har limt seg helt fast, langt der oppe. Dette er mange timer siden nå. og jeg får de rett og slett ikke ut. Har prøvd ALT. Men så skal jeg ta fly om kun noen få timer, og lurer på om disse kommer til å pipe? Jeg aner ikke hva slags materiale de er laget av, men tror det er metall (har igrunnen ingen anelse). Det er jo ganske mye som kan pipe når man går igjennom tolla, og det hadde vært veldig flaut om det gjorde det på grunn av disse kulene, spesielt siden jeg reiser med mamma... Er jo de av dem som faktisk smugler med seg noe inni der, haha. Men ja, tror dere det er noen sjanse for at de kommer til å pipe? Anonymous poster hash: af20f...9cc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Sorry, men denne tror jeg ikke noe på. Men du skal ha for bra forsøk da. Anonymous poster hash: 0c830...1a2
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Gå inn og kjøl deg ned litt. Du har fått solstikk og trenger litt kald drikke og en hvil. Og det er ikke i tollen det piper. Det er i sikkerhetskontrollen. Kjøl deg ned selv. Du sitter her inne altfor mye. Ødelegger sinnet ditt. Anonymous poster hash: af20f...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå