Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 15 år. tror dere det er lett for at eldste( i dette tilfellet mannen) sklir inn i en dominerende rolle? Anonymous poster hash: 73abc...864
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 helt ærlig. ja. jeg er sammen med en som er 10 år eldre, å føker han har mye makt å er dominerende. dette både på godt og vondt. Anonymous poster hash: 6657b...e6d
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Tror ikke det har noe med alder å gjøre. Faren til mitt eldste barn er 5 år eldre enn meg og var veldig dominerende. Min nåværende mann er 12 år eldre, og har aldri vært innom det å være dominerende overhodet. Vi er likestilte
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Det har med personligheten å gjøre. Om man er dominerende er man det uavhengig av aldersforskjell. Er 21 år mellom meg og mannen, vært sammen i snart 9 år, gift i 5 og har 3 barn sammen. Han har aldri vært dominerende. Heller jeg som har lett for å falle i den rollen Anonymous poster hash: 7b0bd...cf6
Mrs Smith Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Tror det har mest med personlighet å gjøre, men mulig at eldre (spesielt menn) tar en beskyttende rolle og er den dominerende pga livserfaring.
Elsker livet Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg tror nok det ligger noe i det. Begge er kanskje på leit etter en slik relasjon. Dominerende trenger nødvendigvis ikke være negativt.
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Nei, det tror jeg ikke. Eller, det gjelder ihvertfall ikke for oss. Det er ti års aldersforskjell mellom oss og vi er ganske så likestilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå