siljeas Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har måtte slutte på p-pillen og gå over til minipillen... så nå sitter jeg her og venter på at mensen skal komme etter p-pille slutt... og den er altså ikke kommet! Når er det "vanlig" at mensen kommer etter man har sluttet på p-pillen? Var midt på brettet jeg avsluttet.
Gjest PerfectChapterLaidToRest Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Kan ta opp til en ukes tid.
<3 2G <3 Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Flere mnd om kroppen trenger å justere seg. Variere fra kvinne til kvinne.
Kanutten83 Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Hos meg kom den etter like mange dager som om jeg ville ha fullført brettet, men det var p-piller med like mye hormoner i hver pille. Andre som har forskjellig mengde hormoner for hver uke (trifasiske) kan klusse til litt mer, og det er ikke uvanelig at det kan opptill en uke eller to å få tilbake mensen
siljeas Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har ikke gått på de i mer enn 12 dager, reagerte på de så derfor jeg måtte slutte... er det vanlig at det tar lang tid da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå