Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har nå hatt tannverk siden fredag og spist paracet til den store gullmedaljen. Har det noen effekt på babyen? Anonymous poster hash: ee5bc...92d
Ziiona Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Paracet skal du fint kunne ta, men som med alt annet selvfølgelig med måte
Musemora Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Ibux virker mye bedre mott tannverk, så bytt til det.
Ziiona Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Ibux virker mye bedre mott tannverk, så bytt til det. Skal vel ikke ta ibux så lenge man ammer? Fikk i allefall jeg beskjed om av legen.
Musemora Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Ibux virker mye bedre mott tannverk, så bytt til det.Skal vel ikke ta ibux så lenge man ammer? Fikk i allefall jeg beskjed om av legen. Det kan du fint ta, men helst ikke under graviditet. Fra felleskatalogen: Konsentrasjonen i morsmelk er ca. 1% av serumkonsentrasjonen. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket.
MammantilNurket Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg fikk både Ibux og Paracet (i tillegg til morfin og masse annet) på klinikken etter KS. Fikk beskjed om at jeg kunne fortsette med Ibux og Paracet hjemme så lenge jeg ikke overgikk dagsdosen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Takk for svar! Hilsen paracet "rusa"dame. Anonymous poster hash: ee5bc...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå