Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hvor mye tid trenger vi? Vi er en god gjeng som reiser, minste er 5 år gammel, eldste barnet er 16. Er det noe for han på 16? Eller blir det kjedelig for han? Anonymous poster hash: c1b56...d87
Gjest Gullguttene Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Vi syns det holdt med en dag. Ville heller tatt med yngste en dag i lilleputthammer da. Tror ikke 16 åringen vil finne noen av parkene spesielt morsomme.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 16-åringer tror jeg synes Hunderfossen blir kjedelig ja. Jeg har barn på 5 og 7 år. Vi var i en dag, men skulle gjerne vært der en dag ekstra for vi hadde det supert:) Anonymous poster hash: 15e4d...c52
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Var to dager! 1 dag hadde vert for lite! Tror det blir kjedelig for en 16-åring. Anonymous poster hash: 5187c...c46
kajak&Daniel Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg ville valgt to dager. Var der i forrige uke med 6-åringen min (og har vært der mange ganger før, helt siden jeg selv var 5 år). Det var veldig mye vi ikke rakk. Timene går fort, og er det litt kø i tillegg går det bort en del tid til å vente også. Jeg er ikke enig med de andre i at det ikke er noe for 16-åringen. Det er jo flere ting han kan gjøre også. Klatring, rafting, supervideografen, radiostyrte biler/båter, trollet, go kart, eventyrskipet... Men det spørs jo selvsagt litt på personligheten til 16-åringen og hva han liker. Jeg har iallfall alltid kost meg der, også som voksen :-) Kunne sikkert dratt dit uten barn også :-P
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 En dag i Hunderfossen og en dag i Lilleputthammer for 5-åringen! Anonymous poster hash: 06125...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå