Gå til innhold

Noen som har vært i Hunderfossen i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer den parken når vi skal til Lillehammer nå snart, også trollnatt. Har en gutt på 6 år.

Han har aldri vært særlig fascinert av troll. Men er trollnatt spennende fordet?

Syns også kanskje denne alderen er litt vanskelig i forhold til størrelse og hva som kan oppleves i parken. Han faller liksom litt i mellom. For liten for mye, men for stor for det minste. Han er ikke så høy, 112 cm.

Er det en fin park, å mye og gjøre selv for de store, men ikke så høye?

Setter stor pris på tilbakemeldinger fra dere som har vært der i det siste! :)

Anonymous poster hash: c1959...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer den parken når vi skal til Lillehammer nå snart, også trollnatt. Har en gutt på 6 år.

Han har aldri vært særlig fascinert av troll. Men er trollnatt spennende fordet?

Syns også kanskje denne alderen er litt vanskelig i forhold til størrelse og hva som kan oppleves i parken. Han faller liksom litt i mellom. For liten for mye, men for stor for det minste. Han er ikke så høy, 112 cm.

Er det en fin park, å mye og gjøre selv for de store, men ikke så høye?

Setter stor pris på tilbakemeldinger fra dere som har vært der i det siste! :)

Var der nylig med ei på 4 og en på 6 år. Synes det var en fin park hvor barna kunne gjøre det meste. 6 åringen var stor nok til det over 120 cm. Synes det er mindre aktiviteter for de minste i Tusenfryd enn i Hunderfossen. Veldig fin park som jeg hadde hørt mye dårlig om på forhånd. Ble faktisk bedt om å droppe hunderfossen og bare dra på lilleputthammer. Sistnevnte park kunne ikke sammenlignes med hunderfossen, selv for de små. Vi skal definitivt tilbake :-)

Anonymous poster hash: d335c...2d3

Skrevet

Jeg har også en på 4 og 6 år. Vi var der tidligere i sommer og hadde en kjempefin dag. Det var så vidt vi klarte å få med ungene ut da de stengte. Gravemaskiner, gullgraving, badeland og froskekarusell var spesielt populært. Vi hadde med oss mat, grillet inne i parken. Det var også nydelig vær. En av feriens beste dager:) Vi overnattet også på quality hotell. Hoppeslott, aktiviteter for barn og egen barnebuffé - helt supert! Vi vil tilbake neste år!!!

Anonymous poster hash: 13b4a...1eb

Skrevet

Så gøy og lese, takk for at dere delte deres erfaringer med meg!

Vi kan grille i parken ja, må man ta med engangsgrill eller er det griller der?

Er det stort badeland, slik at vi alle burde ta med badetøy?

Takk igjen! :)

Noen som har vært på trollnatt i parken?

Skrevet

Vi brukte grill som var i parken. Må innrømme at min mann fikset selve grillingen, så jeg vet ikke hvilken type grill det var... Om badeland er stort eller ikke kommer jo an på hva man er vant med:) Det er utendørs, og litt for store og litt for små. Mine to trivdes godt. Jeg hadde ikke på badetøy, men mannen min hadde det i tilfelle ungene måtte ha hjelp i bassenget.

Vi var ikke på trollnatt, så kan ikke svare på det.

Vi hadde som sagt en kjempedag og kan absolutt anbefale hunderfossen til andre med barnpå samme alder som mine.

#anonym som svarte tidligere:)

Anonymous poster hash: 13b4a...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...