Gå til innhold

Å der kom stresset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove pga ubehagelig kynnere og kjenner jeg blir stresset over at ikke ting er klart for babyen som kommer! Har ikke termin før 7 sept og har alt av utstyr fra før. Har ei jente på 2,5 år fra før:)

Skal bare kjøpe ny madrass til sprinkelsengen, kjøpe sengetøy i blått(har rosa fra før) og vaske og gjøre klart klær. Må også sende inn søknad om foreldrepenger (har helt glemt det da hjernen er i feriemodus). Den er ferdig utfylt men må gjøre om en liten ting.

Så slo det meg- hva om jeg føder før tiden! Hjelpes meg- kjenner stresset melder seg:(

Anonymous poster hash: 50508...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress? For hva da? At gubben må kjøpe madrass og at babyen må sove i rosa sengetøy??

Anonymous poster hash: ed466...7ba
Skrevet

He he:) ja og at jeg ikke har fått rundvasket soverommet. D trengs... Men er vel en overtrøtt hjerne som overdramatiserer. Er en person som alltid har full kontroll på ting. Ikke fått gjort ting pga bekkenløsning:(

er vel lurt å sove og heller ordne litt i morgen. Får uansett ikke gjort noe nå! Om bare kynnerne hadde roet seg.

HI

Anonymous poster hash: 50508...a4c

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg har termin noen dager etter deg og kan fortelle det at følgende er klart:

Vogn.

Ro deg ned, kjære deg:)

Du har fortsatt noen dager igjen. Send inn søknaden på mandag og ta deg en tur på kjøpesenteret og kjøp det siste du trenger.

August er ikke her enda engang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...