Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Får ikke sove pga ubehagelig kynnere og kjenner jeg blir stresset over at ikke ting er klart for babyen som kommer! Har ikke termin før 7 sept og har alt av utstyr fra før. Har ei jente på 2,5 år fra før:) Skal bare kjøpe ny madrass til sprinkelsengen, kjøpe sengetøy i blått(har rosa fra før) og vaske og gjøre klart klær. Må også sende inn søknad om foreldrepenger (har helt glemt det da hjernen er i feriemodus). Den er ferdig utfylt men må gjøre om en liten ting. Så slo det meg- hva om jeg føder før tiden! Hjelpes meg- kjenner stresset melder seg:( Anonymous poster hash: 50508...a4c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Stress? For hva da? At gubben må kjøpe madrass og at babyen må sove i rosa sengetøy?? Anonymous poster hash: ed466...7ba
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 He he:) ja og at jeg ikke har fått rundvasket soverommet. D trengs... Men er vel en overtrøtt hjerne som overdramatiserer. Er en person som alltid har full kontroll på ting. Ikke fått gjort ting pga bekkenløsning:( er vel lurt å sove og heller ordne litt i morgen. Får uansett ikke gjort noe nå! Om bare kynnerne hadde roet seg. HI Anonymous poster hash: 50508...a4c
Gjest meg&mini Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har termin noen dager etter deg og kan fortelle det at følgende er klart: Vogn. Ro deg ned, kjære deg:) Du har fortsatt noen dager igjen. Send inn søknaden på mandag og ta deg en tur på kjøpesenteret og kjøp det siste du trenger. August er ikke her enda engang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå