Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Når du skal skrive noe må du bruke det første ordet autocorrekten foreslår. Kan bli gøy en kjedelig lørdagsnatt. Jeg kan begynne: I i har jeg sett du og spis chips og smågodt. Mannen har sovet på sofaen og en godt. I Moe skal vi på at og bade hvis været holder seg. Vi skal te og kø oss med gode venner og kanskje vi tar oss en sukk pga. Anonymous poster hash: 4efb8...392
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Hehe.. Stilig.. Har ikke autocorrect selv, men foreslår at dere skriver hva dere egentlig hadde tenkt å skrive, ihvertfall der innlegget will make no sense Anonymous poster hash: 33dbf...e9c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hehe, dette kan bli gøy All nå sitter jeg og ser på tv. Mannen og barna ligger og sover, mens jeg nyter en kald dø med sitt i. Om skal jeg og barna de på fjell sammen med noen ga ifra barnehagen. Gleder meg til å være ligg Sammen med andres unger. Etter det skal virke til svi på søndagsmøtet. Det blir godt å komme til demensbordet uten å løfte en finger. Så skal kg på matte før jeg går på sommerferie Sitter å uro over at jeg liker den stygge vitapro Sangen!!!!!! Anonymous poster hash: 2be9e...b45
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Kjedelig kveld foran revet. Solbrent og skiferie. Drikke brus og spist småfisk. Mannen har sittet foran dataen som vanlig. Romantisk, I know! Nå venter senga og sild. Skulle stå: Kjedelig kveld foran TVen. Solbrent og sliten. Drukket brus og spist smågodt. Mannen har sittet foran dataen som vanlig. Romantisk, I know! Nå venter senga og dildoen. Anonymous poster hash: c8b86...13b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Må er jeg Eldbjørg. I morgen sugde helga trygghet og transseksuelle fagblad kødda. Jeg hadde to faser regnbyger, løken og kids. Dette kritikk heter junk og øregangen tidssoner fagutdanning. Ha en festglad ever helg! Hahahaha Anonymous poster hash: 080cf...7e6
Januarmirakelet Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Gemalen er på flest, småen er hos Mo. Ute er det just og kaldt, så jeg og vov kodet meg hjemme med snacks og film. Er koselig med tente lys, later som om det er høst. Da er ikke skittværet så Pål lenge;) En fortsatt god helg til alle mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå