Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Ja jeg gjør Bor att med 2 andre leiligheter Anonymous poster hash: 09f79...000
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Vi stortrives:) her er det bilfritt mellom rekkehusene, mange lekeplasser og masse unger som er ute og leker:) Anonymous poster hash: 88a2b...b1f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Nei!! Lei av å måtte høre på musikken til naboen hver dag, lei av at det aldri er stille når jeg ønsker stillhet.....lei av folk som ikke stiller på dugnad ...derfor har vi kjøpt enebolig som vi tar over 1 oktober Anonymous poster hash: 10ead...e98
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Ja vi stortrives, har enderekkehus å det er vi veldig glad for:-) Anonymous poster hash: 44df7...72f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Nei!! Lei av å måtte høre på musikken til naboen hver dag, lei av at det aldri er stille når jeg ønsker stillhet.....lei av folk som ikke stiller på dugnad ...derfor har vi kjøpt enebolig som vi tar over 1 oktober Anonymous poster hash: 10ead...e98 Bor du i Bergen? Har 2 døtre? Hehe Anonymous poster hash: 11f93...658
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Ja jeg trivdes en stund, hadde endelelighet. Hørte ikke noe til nabofamilien. Så plutselig ble det mye salg i rekka og miljøet ikke lik som før. Ble rent ned. Naboene smalt så i dørene at glassene i seksjonen dirrer. Også Navestad kom flyttenes. Dermed ble det litt for mye. Vi kjøpte enebolig, men det var også flere faktorer som gjorde at det skjedde så fort. Anonymous poster hash: e6224...56e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Vi bor heldigvis i endeleiligheten og vi trives godt her Anonymous poster hash: f9b2a...016
Frokens Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Ja stille og rolig også har vi endeleilighet. Lekeplass rett ved siden av og akkurat stor nok hageflekk til en travel mor
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 Ja, trives veldig godt. Har stille og rolige naboer, hører ikke mye til de. Det er jo lyder utenfor stadig vekk, har ligger de fleste rekkene nesten oppå hverandre, men bråk plager meg overhodet ikke, det overser jeg glatt Jeg ønsker ikke enebolig. Anonymous poster hash: 0fbeb...7b8
Kanutten83 Skrevet 21. juli 2013 #13 Skrevet 21. juli 2013 Ja, har enderekkehus med stor hage, stortrives
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #14 Skrevet 21. juli 2013 Nei. Har" Narvestad" som nærmeste nabo. Folk som bryr seg med alt. Kommenterer hvilken butikk vi har handlet i,når de ser logoen på posene. Når vi tar inn ungene om kvelden.(De syns vi tar de inn for tidlig).+ mye mer. Og de særeste henger opp kamera som filmer hagen deres,når de ikke er hjemme. Og da snakker vi tur i butikken,stranda eller bare borte noen timer. Skal heldigvis flytte til enebolig på landet snart Anonymous poster hash: f079b...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #15 Skrevet 21. juli 2013 Trives godt, men jeg bekymrer meg mye for bråk fra oss jeg da - ikke fra andre ... Har barn, og de lager jo lyder, ikke alt man klarer å kontrollere til enhver tid. Dessuten glemmer jeg meg ofte selv, snakker høyt, roper på mann eller unger, har en diskusjon med mannen som gjerne skulle vært privat osv, osv... Særlig nå om sommeren med alle dører og vinduer oppe tenker jeg ofte at jeg burde lage mindre lyd Flere som meg? Anonymous poster hash: b2c3a...e93
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #16 Skrevet 21. juli 2013 Bor i tomannsbolig, så kan vel sammenlignes med enderekkehus...? Trives greit, rolige naboer (også de naboene som bor i tomannsboligene som ligger i nærheten er hyggelige og rolige). Likevel er planen å finne en enebolig om noen år. Mest pga plass (ønsker oss noe større), men også pga ønske om mer privatliv. Anonymous poster hash: f9c74...42f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #17 Skrevet 21. juli 2013 Nei. Lei av naboens musikk, lyder, hylende barn og nabobesøk . Ønsker enebolig! Anonymous poster hash: 3a1ca...4ec
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 Elsker det. Bor i en rekke med fem enheter og vi bor i midten. Alle utenom en med en hyggelig gammel dame har barn fra 2 mnd til åtte år. Tilsammen åtte barn. Området utenfor er bilfritt så her leker barna tyrgt utenfor med hverandre. Helt siden minsten var to har jeg sluppet dem ut alene utenfor da jeg har full oversikt fra kjøkkenvinduet (mens jeg f.eks lager middag). Alltid en mor eller far utenfor og holder på med noe uansett. Barna har lekekamerater hele tiden, springer fritt mellom hagene og alle har relativt lav terskel for å ha besøk av hverandre Rekkehusene er med i sameiet og de tre siste årene har kledning blitt skiftet, husene drenert og rør skiftet. Alt organisert av sameiet vi har bare merket det i form av en liten økning i husleie. Alt vi har er en liten hageflekk og klippe, ellers slipper vi å bruke masse tid til vedlikehold nå i småbarnsfasen. Ser for oss at vi har lyst på enebolig om en seks-syv år når alle barna har blitt skolebarn og vi ønsker mer plass Anonymous poster hash: 288ce...bf3
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Det er ikke ideelt, men alternativet hadde vært leilighet, så valget er enkelt. Mye hadde vært gjort hvis vi hadde bodd i ende, men siden vi bor midt i rekken, blir alt annerledes. Anonymous poster hash: a1a77...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå