Gå til innhold

De søteste afrikanerne dere kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer de fra? 

Dette er IKKE et rasistisk vinklet innlegg men det er vel en kjennsgjerning at somaliere har et dårligere rykte enn de fra vestligere deler av Afrika...

Anonymous poster hash: 877ef...1ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en fantastisk søt og snill mann fra Eritrea.

Ei utrolig søt og snill dame derifra også.

Og verdens snilleste mann fra samme land. De er ikke i slekt. Møtt dem gjennom jobb.

Åh- nå vet jeg hvem jeg skal besøke i morgen! :) alt for lenge siden jeg har møtt dem.

Anonymous poster hash: 2ca34...2d5

Skrevet

Jeg kjenner ingen fra Afrika. Men går en veldig søt jente på lekeplassen av og til, hun er en del år eldre enn min datter så de leker ikke sammen. Foreldrene har jeg aldri sett

Anonymous poster hash: c67d9...284

Skrevet

Har ei fantastisk venninne fra Somalia!

Anonymous poster hash: ed3d4...32f

Skrevet

En veldig god venninne av meg er fra Somalia:)

Anonymous poster hash: a2ed1...314

Skrevet

Jeg kjenner en nydelig gutt fra etiopia. Lysebrun med mørkebrune fregner, stort hvitt smil og verdens herligste "bustehue". Han er bare fullstendig elskelig den lille gutten.

Anonymous poster hash: 21890...a2f

Skrevet

Har en kul og open minded kompis som bor i Kairo. :)

Anonymous poster hash: 94445...b88

Skrevet

Jeg kjenner bare somaliere - gikk i klasse med 3 stk fra barneskolen av, og har naboer fra Somalia nå, og det er blide og kjekke folk alle sammen.

Jeg kjenner ganske mange kjipe nordmenn however, men det var ikke det du spurte om.

Skrevet

Jeg kjenner ingen afrikanere...

Men jeg hadde ei fantastisk hyggelig og dyktig jordmor fra Nigeria da jeg fikk guttungen :)

Skrevet

Jeg kjenner bare somaliere - gikk i klasse med 3 stk fra barneskolen av, og har naboer fra Somalia nå, og det er blide og kjekke folk alle sammen.

Jeg kjenner ganske mange kjipe nordmenn however, men det var ikke det du spurte om.

Nei, det var ikke det jeg spurte om. Fatter ikke at du ser nødvendigheten med å skrive slikt?

Anonymous poster hash: 877ef...1ff

Skrevet

Ghana

Anonymous poster hash: b72b2...dab
Skrevet

Jeg kjenner bare somaliere - gikk i klasse med 3 stk fra barneskolen av, og har naboer fra Somalia nå, og det er blide og kjekke folk alle sammen.Jeg kjenner ganske mange kjipe nordmenn however, men det var ikke det du spurte om.

Nei, det var ikke det jeg spurte om. Fatter ikke at du ser nødvendigheten med å skrive slikt? Anonymous poster hash: 877ef...1ff

Ikke? Neivel. Du om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...