Gå til innhold

Flere her som har et godt ekteskap og allikevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir betatt av andre? Drømmer og fantaserer, men gjør jo så klart ikke noe med det. Normalt?

Anonymous poster hash: d6d4f...48c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det. Helt normalt.

Anonymous poster hash: 3b5ba...fa7
Skrevet

Helt klart.

Elsker mannen min og kunne ikke tenke meg å dele livet med noen andre, likevel dagdrømmer jeg rett som det er om andre...

Anonymous poster hash: 1bf4b...39c
Skrevet

Helt klart.

Elsker mannen min og kunne ikke tenke meg å dele livet med noen andre, likevel dagdrømmer jeg rett som det er om andre...

Anonymous poster hash: 1bf4b...39c

What she said.

Anonymous poster hash: d001a...a58

Skrevet

Selvfølgelig

Anonymous poster hash: 29115...e3e

Skrevet

Ja, det er helt normalt, men tabu å snakke om det. Kanskje greit å ikke snakke konkret om at man er betatt av noen, da det lett kan såre og misforstås.  Men kan garantere at både du og mannen blir betatt av andre iløpet av livet.   Det er bare om å gjøre ikke la det gå lenger og dyrke det til å bli noe mer. 

Det er jo helt greit å ha noen man har et ekstra godt øye til, det krydrer bare hverdagen.  Et langt og godt forhold kan bli veldig rutinepreget og mangle spenning. Da er det klart at man få litt ekstra følelser for noen andre.     Men bare se, ikke røre!! :)

Anonymous poster hash: c6762...ba1
Skrevet

Jeg må også nevne at jeg elsker mannen min, og vil ikke byttet han ut mot noen. Men er likevel betatt av en annen. Det har jeg vært i snart 2 år, men ingenting skjedd og det skal heller ikke skje noe. Men det som er positivt at han gir meg ekstra energi. Jeg får lyst til å pynte meg mer og trene mer. Noe som også mannen min setter pris på.    Ikke så galt at det ikke er godt for noe.   

Men hvis du begynner utover det som er lov, så er det på tenke på hva man virkelig vil.  Hvis du fikk valget mellom mannen din og den personen, og du ikke for noe vil miste din mann, så vet du hva du bør/ikke bør gjøre. Da må man faktisk tvinge seg selv til å ikke tenke på vedkommende. 

Anonymous poster hash: c6762...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...