Gå til innhold

Blødninger etter sa!


Lovise83

Anbefalte innlegg

Jeg skulle vert 8 uker på vei i dag, men begynte å spotte litt for to uker siden og var på ul på onsdag og ble satt to uker tilbake! Så var veldig forberett på å miste! I dag tidlig våknet jeg meg "rielignene" smerter! Ganske så tette! blødde ganske mye, og etter 1,5 timer kom det en ganske stor klump! Etter det avtok smertene, og nå i kveld blør jeg veldig lite! Helst bare litt når jeg er på do! Er dette vanlig? Føler alle skriver de blør så mye og lenge i ettertid....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Huff, det er ikkje kjekt å miste. Eg har sjølv mista 5 g, 2 i sa. Dei var veldig ulike. Eine gangen blødde eg masse, men kort tid. Gangen etterpå blødde eg litt og litt, men det varde i over 1 veke. Det kan jo og hende at alt ikkje er kommt ut. Ville ha bestilt ul og sett om alt var ute....det er ikkje kjekt det du går gjennom. Håpar det går bra og at du vil prøve på nytt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar for nytt forsøk! Hatt en ma tidligere! Da fikk jeg cytotec, så er forsåvidt glad kroppen ordner opp selv denne gangen! Hadde først ma, så to neg. ICSI, så på egenhånd nå som ente i sa! Så da blir det nok på med 3. ICSI igjen! Ja må ringe legen i morgen å gå henvisning til ul! Tusen takk fir svar! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...