Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Med de som legger ut kysse bilder av seg selv og kjæresten på Facebook. Det er faktisk ingen andre enn seg selv som liker de bildene Anonymous poster hash: 2ee2f...c52
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Er ganske barnslig ja, men spørs hvor gamle disse personene er .. Det jeg reagerte på i dag faktisk på fb, var en jente jeg kjenner som plutselig har lagt ut et profilbilde der hun kysser en annen jente?? Hun kom visst nettopp ut av skapet...Det blir litt for teit. OG NEI JEG ER IKKE MOT LESBISKE..Bare til info:) Anonymous poster hash: ae39e...ad3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Jeg synes det var enda verre det jeg så tidligere idag... Ei bekjent av meg og kjæresten hennes hadde gjort det slutt, men så hadde de da bestemt seg for å være kun venner i stedet. Jeg vet ikke hvordan eller hvorfor, men hun hadde da altså lagt ut et bilde av eksens rygg, full av heftige kloremerker! "Dette er velfortjent, og ikke på en god måte," hadde hun skrevet til bildet. Hun satte med en smiley, og eksen kommenterte noe smålig lekent tilbake... Jeg satt bare og gapte! HVA er det folk gjør med hverandre?! Og legger det ut i tillegg?! Herremann! Anonymous poster hash: ba112...70e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Det får være vår lørdagsunderholdning at enkle sjeler legger ut too Much på facen Anonymous poster hash: 89f03...685
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jeg synes det var enda verre det jeg så tidligere idag... Ei bekjent av meg og kjæresten hennes hadde gjort det slutt, men så hadde de da bestemt seg for å være kun venner i stedet. Jeg vet ikke hvordan eller hvorfor, men hun hadde da altså lagt ut et bilde av eksens rygg, full av heftige kloremerker! "Dette er velfortjent, og ikke på en god måte," hadde hun skrevet til bildet. Hun satte med en smiley, og eksen kommenterte noe smålig lekent tilbake... Jeg satt bare og gapte! HVA er det folk gjør med hverandre?! Og legger det ut i tillegg?! Herremann! Anonymous poster hash: ba112...70e Huff, noen mennesker eier ikke sperrer. Hva en gjør bare de to får være opp til dem, men å legge det ut på Facebook... Hi Anonymous poster hash: 2ee2f...c52
Mor Løvehjerte Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Er ganske barnslig ja, men spørs hvor gamle disse personene er .. Det jeg reagerte på i dag faktisk på fb, var en jente jeg kjenner som plutselig har lagt ut et profilbilde der hun kysser en annen jente?? Hun kom visst nettopp ut av skapet...Det blir litt for teit. OG NEI JEG ER IKKE MOT LESBISKE..Bare til info:) Anonymous poster hash: ae39e...ad3 Jeg er så snål, at det hadde jeg syntes var ganske kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå