Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har glemt å kjøpe gave! Og jeg som fikk så fin gave av han... Tips til hva jeg kan bestille på nettet?? Skjønner at det ikke kommer frem, men vi er på ferie så jeg kan si at gaven venter hjemme:) Anonymous poster hash: 6f0fc...4fe
Gjest meg&mini Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Hva med konsert-billetter? En tur til dere to (hvis du skal/vil/ kan bruke en del penger). Sesongkort hvis han liker fotball. En klokke, klær, kaffemaskin, sko... Aner ikke hva han "ønsker" seg, Gi han i hvertfall en hyggelig dag i morgen og skjem han bort:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Du kan starte dagen med å gi han en bj og si at gaven venter hjemme Anonymous poster hash: 94741...219
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Haha, det hadde han vært kjempefornøyd med! Men pga graviditet og null lyst blir det lite sånt om dagen. Men takk for tips! Flere? Anonymous poster hash: 6f0fc...4fe
Sisch Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Stemmer for meg&mini sitt forslag, konsertbilletter - show e.l Evt spander en helaften på restaurant
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Helaften er ikke så dumt forslag... Han har hatt lyst til å gå på en spesiell restaurant lenge, men det koster 6000 om vi begge med vin skal gå dit... Blir jo i så fall etter fødselen da, men kanskje det er en ide... Flere? Hi Anonymous poster hash: 6f0fc...4fe
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Min har også bursdag i morgen:) Han kjøpte selv gaven på nett til seg selv siden han er så kresen. veldig greit hehe. Anonymous poster hash: c5353...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå