Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Ja, har sånne rare Kneppelyder. Høres ut som noen knekker ledd. Hva er dette? Er 35 uker på vei. Har hatt dette med alle bebisene de siste ukene. Men ingen aning hva det er. Noen som vet? Anonymous poster hash: 14fd2...ce0
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det hadde jeg og, og mistenkte det samme. Har selv ledd som knekker av seg selv, det har babyen og fått, så forundrer meg ikke om det er det som skjer :-) Anonymous poster hash: b8b4d...f46
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Har også kneppelyder men vet ikke hva d er for noe. Kommer ofte når babyen rører litt på seg. Er helt sikkert ikke noe farlig:) hadde d sikkert slik første gang også men husker ikke. Anonymous poster hash: d0519...cd2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Husker jeg hadde det selv, og min jordmor hadde en forklaring på hva det var, men husker dessverre ikke nå.. Men er ikke noe farlig Lurer på om det egentlig var noe med skvulpelyder som er forsterket den siste tiden eller noe.. Men det sykesete kneppet jeg hørte var da vannet gikk, men det merker du jo kort tid etterpå hva er for noe Anonymous poster hash: d30aa...34d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Det er faktisk leddene som knekker opp:-) jordmor og lege fortalte meg det da jeg gikk gravid. Anonymous poster hash: 30249...e9c
DaTuMa Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Sikkert bekkenet ditt. Jeg knekker støtt og stadig. Spesielt hvis jeg snur meg eller vrir meg i senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå