Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har hatt en gutt som har vært utrolig deilig å legge. De siste 3-4 mnd har det vært ett spetakkel. Har enten måtte holde hånden hans til han sovner noe som kan ta fort en halv time. Før har jeg bare lagt han han har vinket godt natt og ikke laget en lyd. Nå er det HYLING ut av en annen verden. Helt hysterisk hyl, men tror han har funnet ut at den type hyl fungerer. Han våkner alltid om natta og noe han aldri gjorde før og hyler. Hvis jeg går inn til han når han er sånn så skal han opp og ut i stua han blir enda verre hvis jeg går inn til han og ikke tar han med i stua. Han vil absolutt ikke legge seg og merker at han har kommet i trassalderen. Det eneste som har funket til nå er bare la han hyle til han sovner for hvis jeg tar han opp er han superglad så tror ikke det er noe galt. noen tips anyone? Anonymous poster hash: fb59b...592
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 noen? Anonymous poster hash: fb59b...592
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Regel nr 1 er å ALDRI ta de ut av soverommet når de våkner på natten. Han har skjønt at hyling fungerer, så dere må tåle litt hyl for å få snudd disse utrolig dårligevanene. Jeg hadde prøvd super-nanny triks og enten sittet på gulvet med ryggen mot barnet og flyttet meg nermere døra og ut i løpet av noen dager, eller gått inn med jevne mellomrom og sagt at nå er det natt, og nå må du sove. Det går over! Ikke gi deg når du først begynner å prøve, for hvis du tør det, blir det ennå verre neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå