Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hvorrdan er det med kullsyre og amming? Har hatt våken natt pga løk, så nå tar jeg ingen sjangser....
robot Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det er vel som med det meste annet, egentlig; kommer an på barnet. Det var ikke noe problem for meg (men det var ikke løk heller).
Tordensky Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 At baby reagerer på løk betyr ikke at kullsyre vil være et problem. Det er veldig vanskelig å si sikkert hva det er baby reagerer på, man spiser som regel sammensatt mat. Noen ganger er det også tilfeldig at baby gråter og man legger skyld på mat. Men noen ganger "vet" man jo bare. Her i gården var løk og chilli problem. Kaffe gikk ikke, men cola gikk bra, hver dag :-P Sjokolade gikk fint, kålrot og bønner gjorde ikke i starten, men etter tre mnd gikk det fint. Du må rett og slett bare prøve deg frem. Lykke til :-)
Vogndilla Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Jeg kunne spise og drikke alt når jeg ammet, med alle tre
mor med liten skatt Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 For meg gikk det ikke bra å drikke noe med kullsyre når jeg ammet, da ble det mye skriking på babyen. Men løk reagerte ikke ungen noe på, så det trenger ikke være noen sammenheng der.
PrinsessensMor Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 tror du nesten bare må prøve deg frem. jeg kunne ikke drikke brus, kunne ikke lukte på det engang. samme gjaldt smågodt. da fikk hun vondt i magen.
DaTuMa Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg kunne ikke drikke brus. Men tror ikke det var noe mat som skapte problemer
twoboys & a girl Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Første reagerte på brus og sjokolade. Prøv deg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå