Gå til innhold

brus og amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorrdan er det med kullsyre og amming? Har hatt våken natt pga løk, så nå tar jeg ingen sjangser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel som med det meste annet, egentlig; kommer an på barnet. Det var ikke noe problem for meg (men det var ikke løk heller).

Skrevet

At baby reagerer på løk betyr ikke at kullsyre vil være et problem. Det er veldig vanskelig å si sikkert hva det er baby reagerer på, man spiser som regel sammensatt mat. Noen ganger er det også tilfeldig at baby gråter og man legger skyld på mat. Men noen ganger "vet" man jo bare. Her i gården var løk og chilli problem. Kaffe gikk ikke, men cola gikk bra, hver dag :-P Sjokolade gikk fint, kålrot og bønner gjorde ikke i starten, men etter tre mnd gikk det fint. Du må rett og slett bare prøve deg frem. Lykke til :-)

Skrevet

Jeg kunne spise og drikke alt når jeg ammet, med alle tre :)

• 2 uker senere...
Skrevet

For meg gikk det ikke bra å drikke noe med kullsyre når jeg ammet, da ble det mye skriking på babyen. Men løk reagerte ikke ungen noe på, så det trenger ikke være noen sammenheng der.

Skrevet

tror du nesten bare må prøve deg frem. 

jeg kunne ikke drikke brus, kunne ikke lukte på det engang. samme gjaldt smågodt. da fikk hun vondt i magen.

Skrevet

Jeg kunne ikke drikke brus. Men tror ikke det var noe mat som skapte problemer

• 2 uker senere...
Skrevet

Første reagerte på brus og sjokolade. Prøv deg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...