Gå til innhold

1-åring med lakenskrekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har aldri vært noe sovedyr. Greit nok, men han er oppe senest sju, og sover en dupp på ca 45 min ila dagen. Nå sutrer han i senga og kommer ikke til å sovne på minst et kvarter ( og vi har sittet her en stund allerede). Er ikke det fryktelig lite søvn på en som er så liten?

Våkner i løpet av natta i tillegg for pupp.

Vi har perioder med mer dagsøvn, uten at det utgjør noe på legging eller nattesøvnen. Så søvn avler ikke søvn her.

Flere med våkne småtroll?

Anonymous poster hash: 9168b...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt to våkne og begge er ørebarn, jeg ville sjekket ørene for å se om det kan være det. :-)

Skrevet

Takk, det kan vi alltids se på:-) synd om han faktisk er våken pga plager ja, tenk så slitsomt. Jeg har tenkt at han bare er sånn jeg, men det skader vel ikke å se på andre forklaringer.

hi

Anonymous poster hash: 9168b...64b

Skrevet

Hvis han har sovet så lite en lang periode kan han være overtrøtt, og da blir det ekstra vanskelig å sovne, og de sover gjerne dårlig. Det blir lett en ond sirkel det der. Husk å ha faste rutiner rundt leggingen, det hjelper veldig her i hvert fall :)

Anonymous poster hash: c80f2...1ac

Skrevet

Jeg har også en med lakenskrekk! Våkner i snitt 8 ganger og noen ganger kan vi bruke opptil 2 timer på legging. Har alltid vært sånn. Vi legger hun rundt 19, men sovner aldri med en gang. I tillegg våkner hun gjerne 2-3 ganger i løpet av 30 min før hun har en lengre soveperiode.

På dagen sover hun alt fra 45 min til 2 timer, kommer an på hvor mye søvn hun har fått dagene før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...