Gå til innhold

Reise til Nice med 2 åring, ta med vogn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Nice om en uke, og skal farte rundt og blandt annet innom Monaco, Pisa og Venezia før vi drarhjem igjen fra Roma. Men vi er så usikre på om vi skal ta med vogn til 2 åringen? Blir jo endel farting, så kanskje det er greit og ta med, men på den andre siden vil han jo helst gå selv.. Og så tenker jeg på dagsovingen, da er det greit og ha vogn, men han trives jo like godt i bæresjalet enda.. Hmm.. Hva hadde dere gjort? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er det noen som vet hvordan det er og få med seg reseptfrie legemidler i håndbagasje? Tenker da på sånt som paracet, nesespray og slike "vanlige" ting?

Skrevet

Jeg hadde definitivt tatt med vogn, bæresjal ivarmen er VARMT! Og den lille orker ikke gå like mye som dere. Da har dere et sted å legge fra dere ting dere har med også, kjekt å slippe veske og en svett sekk på ryggen. Samt at små barn sover mye mere i varmen enn de pleier å gjøre her hjemme.

Alt av legemidler går fint, eneste begrensning er at man ikke kan ha med beholdere med mere enn 100ml flytende væske.

Skrevet

Jeg var nettopp 1 uke i sør frankrike, og jeg har en gutt på 4 år. Han bruker jo ikke vogn lengere å liker å gå selv. Men det var så varmt der nede, han ble fort sliten og trøtt! Heldigvis for oss sto det en trille i feriehuset vi hadde leid, så vi lånte den når vi var ute å gikk! Vet ikke hvordan vi skulle klart oss uten faktisk.. Så ville absolutt anbefale å ha med en liten vogn :)

Skrevet

JA definitivt ta med vogn! I det minste en reisetrille. Utrolig kjekt å ha både for ungen som fort blir sliten og varm, og for dere;) god tur!

Skrevet

Tusen takk for tips! :) vi tar nokk med reisetrilla vår i tillegg til sjalet, så får vi se hva vi får bruk for! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...