Gå til innhold

Dere som vokser bort hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte må dere gjenta behandlingen og er det forskjell på armhuler, legger og bikinilinjen?

Anonymous poster hash: ef577...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokset hele ben og bikinilinje for første gang for 4-5 uker siden. Skal tilbake på mandag. Det er først den siste uka,halvannen, det har begynt å vokse ut igjen. Men færre og mykere :)

Virkelig verdt syns jeg ihvertfall:)

Anonymous poster hash: 64146...949

Skrevet

Jeg vokser leggene selv med ca 4-5 uker mellom. Bryn vokser jeg i salong ca en gang pr mnd. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Anonymous poster hash: 11a17...c40

Skrevet

Takk

Anonymous poster hash: ef577...a3a
Skrevet

Jeg vokser leggene selv med ca 4-5 uker mellom. Bryn vokser jeg i salong ca en gang pr mnd. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.

Hva bruker du når du vokser selv? Syns aldri jeg får det skikkelig til.

Anonymous poster hash: 8076c...870

Skrevet

Hver 4-5 uke, bruker Veet vax strips. Må bruke de som er beregnet på armhulen og bikinilinjen for å få det til skikkelig der :)

Skrevet

Hva bruker du når du vokser selv? Syns aldri jeg får det skikkelig til.

Anonymous poster hash: 8076c...870

Bruker noe ala den der som veet selger nå. Jeg kjøpte min på Elkjøp for sikkert 4-5 år siden. Er vokspatroner man setter inni en boks og varmer den opp. 2 forskjellige vokser (en til sensitiv hud som bikinilinje og en vanlig).

Bruker gamle sengetøy, tskjorter ol som strips.

Fungerer utmerket! :) Og veeeldig mye billigere enn å gjøre det i salong!

Nå har jeg kun prøvd leggene jeg da, er ikke så tøff at jeg klarer å røske bikinilinja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...