Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Ser at mange her skifter bleie på barna om natten. Dere vet at det er helt unødvendig så lenge det ikke er bæsjebleier? Dere forstyrrer barnet mer enn nødvendig, og barna sover dårligere. Anonymous poster hash: 77f32...ec3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ser at mange her skifter bleie på barna om natten. Dere vet at det er helt unødvendig så lenge det ikke er bæsjebleier? Dere forstyrrer barnet mer enn nødvendig, og barna sover dårligere. Anonymous poster hash: 77f32...ec3 Du vet at barn er ulike? Jeg er førstegangsmamma. Jeg byttet konsekvent bare bæsjebleier om natta, og hun lå og ynket seg og sov dårlig. Med en gang jeg byttet bleie sov hun rolig i timesvis. Prøvde ut dette noen ganger og fant fort ut at det eneste som funket for god og lang nattesøvn var tørr bleie. Anonymous poster hash: c474b...34b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Du som er så erfaren vet sikkert også at vi håpløse førstegangsmødre liker ikke å få teite råd fra "bedrevitere" heller. Folk gjør da som dem vil! Anonymous poster hash: a6a01...f27
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Skiftet kun bæsjebleier. Helt unødvendig å skifte tissebleier på natta.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Skifter kun bæsjebleie, eller om bleien er full (fare for heftig lekkasje da...). Anonymous poster hash: ebc96...9c8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Folk må da få bestemme selv om de vil bytte bleie 0 eller 10 ganger i løpet av en natt? Eller? Enkelte bryr seg oppi alt altså!! Anonymous poster hash: 824ae...e74
Håper<3 Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Vet ikke hvilken tråd du sikter til men hvorfor går du ut i fra at det ikke er bæsjebleier det er snakk om? Tviler på at de fleste førstegangsmødre bytter bleier som gale natten igjennom...
stratosku Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er flergangsmor og hendte ofte at jeg byttet bleie om natten på nr 2 og 3, selv om det ikke var avføring. Må jo være veldig ubehagelig å være veldig våt en hel natt, og ofte ble dem roligere etter et bytte. Husk at alle barn er forskjellig, og om barna er våkne på natten er det vel ingen problem å bytte bleie. Blir ikke mye mer forstyrret av det, heller mer rolig og fornøyd når dem får ligge på stellebordet naken å sprelle litt
Queenmee Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Her blir stumpen rød om hun ikke byttes på. Dessuten våkner lisja til selv for mat om natta, og da er det ganske lett å ha en bleie og våtservietter klart. Det er gjort på tre sekunder i halvmørket, og lisja gir ikke uttrykk for at hun engang legger merke til at det blir gjort. Som det nevnes; Alle er ulike, annet enn at ingen liker besswissere!
Mammaaaaaa Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Tja.. Jeg måtte opp om natta og bytte bleie på gutten min hver natt. Han tisset seg gjennomvåt eller var misfornøyd fordi bleia var full av tiss. Og dette var 3. mann.. Babyer er veldig forskjellig, du vet det?
Cat_Woman Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Hadde jo uansett ungen oppe for å amme, så da pleide jeg å skifte bleie etter at han hadde spist, uansett om han bæsjet eller ikke. Var stort sett ganske tunge bleier (og det hendte noen ganger at det lakk igjennom også, så det trengtes nok).
3 er nok! Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er ikke førstegangmor, men skifter likevel bleie iløpet av natten på nr 2, om ikke tisser han gjennom alt. Med nr 1 var det ikke noe behov for det. Og nei, han har ikke for små bleier. Du vet at ikke alle barn er som dine?
BareMas Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Ungen min sover seg gjennom skift av de heftigste bæsjbleiene, så det er ikke noe fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå