Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 For å låse opp flere "verdener" må jeg enten betale 7kr eller spørre venner på FB (i tidligere leveler så gikk det an å spille mysterieoppdrag for å få det til). Kan man bare spørre 1 stk venn hver dag (slik det var med mysterieoppdragene) eller kan man spørre alle 3 på én gang? Jeg har sendt forespørsel til mange av mine venner, som jeg vet spiller spillet selv, men har kun fått godkjent på den ene av 3 Stort problem ja, jeg vet, men er man avhengig så er man avhengig ;-) Anonymous poster hash: e7d85...07f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 For å låse opp flere "verdener" må jeg enten betale 7kr eller spørre venner på FB (i tidligere leveler så gikk det an å spille mysterieoppdrag for å få det til). Kan man bare spørre 1 stk venn hver dag (slik det var med mysterieoppdragene) eller kan man spørre alle 3 på én gang? Jeg har sendt forespørsel til mange av mine venner, som jeg vet spiller spillet selv, men har kun fått godkjent på den ene av 3 Stort problem ja, jeg vet, men er man avhengig så er man avhengig ;-) Anonymous poster hash: e7d85...07f Du kan spørre så mange du vil (mer enn tre) samtidig. I det du mottar tredje billett åpnes neste verden. Anonymous poster hash: 06c1a...2eb
Monajenten Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Eller du kan stille klokken på telefonen, det gjør jeg
Monajenten Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Eller du kan stille klokken på telefonen, det gjør jeg Og jeg leste tydeligvis ikke godt nok, sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå