Gå til innhold

Er det noe å bli sur over da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på stranden idag og en bekjent hadde med sønnen sin. Ettersom faren til gutten ikke gadd å være med, men heller ville sitte hjemme å spille playstation tok mannen min og lekte med han og sønnen vår.

Mannen min gravde ned begge barna mens moren bada. Når hun kom opp ble hun kjempe irritert for at 3-åringen var full av sand og måtte ut i vannet og skylle seg.

Skulle han bare stått å sett på da mens mannen min gravde ned sønnen vår, leka og hadde det gøy fordi moren ble irritert over at ungen var sandete? 

Anonymous poster hash: 0aa87...a62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur. Hun burde jo være glad for at dere tok han med på leken

Skrevet

Hun hadde jo bada, hvorfor kunne ikke sønnen bade når han var blitt fullt sand da?

Anonymous poster hash: 8300d...9db

Skrevet

Huff da, stakkars sønnen da. Pappa vil hellere spille playstation og mamma blir sur når han oppfører seg som barn flest og får sand på seg på stranden. Hun var våt selv til og med, så hun kunne jo bare ha lekt litt med sønnen sin i vannet... Jaja, godt det er noen som tar seg litt av sønnen hennes da!

Anonymous poster hash: 1b015...3b7
Skrevet

Alle er nok eni i at dama var på bærtur :-) Dere var supersnille og lekte med gutten. Høres ut som han trengte en snill voksenperson hvis hun blir sur over at ungen leker!

Anonymous poster hash: e53ad...677
Skrevet (endret)

Mannen min jobbet i hele dag og vi har vært alene på stranden.

Jeg hadde blitt kjempe glad hvis noen inkluderte vesla i strandlek:)

Barn skal veksle mellom å være klissvåte og fulle av sand på stranda:)

Synes mannen din var veldig snill

Endret av ~Prinsesse Fiona~
Skrevet

Enkelte trenger ikke noen grunn til å bli sure.

Skrevet

Trudde ho barnet skulle vere på stranda utan å få sand på seg? Rar dame..

Skrevet

Skjønner henne godt. Jenta mi får være med på stranda, men IKKE for å leke i sanda. Jo større del av kroppen som er dekket av sand, jo større del forblir bleik ! Stranda er til for å bli brun !

Ehh... Not !

Anonymous poster hash: ef21a...e06

Skrevet (endret)

Vent... hæ...? De var på stranda, men sand og vann var forbudt område?

Endret av Musemorbr /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...