Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Og i tilfelle hvilken? Har sett noen i merket Sebra som jeg syns er veldig fine,men de er litt annerledes i formen enn en del andre. Har det noe å si for bruksevnen? Anonymous poster hash: aeb7b...3f6
Nettie+jentungen Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Jeg brukte det ikke, brukte heller en pute fra sofaen for å bygge opp litt under ungen. Hadde en som jeg prøvde et par ganger, men fant ut at det var like greit uten.
Elsker livet Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde en fra babydan, syns den var altfor hard. Men fikk egentlig ikke bruk for den noe særlig. Etterhvert som jeg har fått flere barn har jeg like gjerne stått, gått eller kunnet amme i hvilken som helst stilling. Så jeg tenker at det kanskje er mest praktisk å prøve å ikke gjøre seg avhengig av en bestemt stilling eller pute.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Nei, du trenger det ikke.Har ammet tre barn og har greit meg fin-fint uten. Bruker bare en vanlig sofapute eller mine egne bein til å støtte opp med. Om du finner ut at du trenger det så kan du kjøpe det senere.Bedre det enne å kjøpe en og ikke bruke i det hele tatt synes jeg... Anonymous poster hash: a83d1...786
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har ikke, men ønsker meg en tykk, fast en ikke som de på Kid osv...er stiv og støl i skuldre og nakke etter timevis med amming. Men man _trenger_ det ikke!
MammantilNurket Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Jeg elsker ammeputen min <3 den har rosa cupcakes på og er utrooolig praktisk!
Light of my life Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Jeg syntes ammepute hørtes helt unødvendig ut, men måtte sende mannen ut å kjøpe en dag 2 hjemme for jeg fant ikke noen behagelig ammestilling. Kjøpte en billig en fra Kid, funket supert
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har ammet tre barn, og mitt råd er å kutte puten. Husker godt jeg forsøkte å bruke pute med førstemann, det ble liksom bare styr, fikk det aldri helt til. Hvis man må bruke noe, synes jeg det er mye lettere å bruke dynen til barnet, man får barnet tettere inntil seg på den måten. Dessuten, som nevnt her, man blir mye friere om man ikke gjør seg avhengig av en pute eller andre hjelpemidler for å få til ammingen. Anonymous poster hash: 35c10...59e
Queenmee Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har brukt barnets dyne, min dyne, sofaputer, min hodepute, helseteppe, ullteppe, klær(?!?!) Og ellers alt annet jeg kommer over for å prøve å støtte og bygge for å få behagelige ammestillinger. Har også prøvd liggende, vanlig sittende og i tvillingstilling (har veeeeldig mye bryst) Min konklusjon er at ammepute skal jeg ha! Nå er lisja tre uker, og skuldre og nakke hos meg er ødelagt...
stch85 Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Jeg kjøpte, men har brukt den kun ett par ganger, den jeg har er ihvertfall altfor hard (fra kid). Bruker heller sofaputa.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde stor nytte av min ammepute. Junior var prematur og liten å "håndtere" så den gjorde det lettere for oss...Jeg har denne: http://ammebutikken.no/produkt/129/cozyfix-ammepute.aspx Anonymous poster hash: c99e0...8cb
Odine! Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har brukt ammepute til mine tre og har syntes det var praktisk, særlig den første tida når babyen er liten og trenger hjelp til å "rekke opp" til puppen.
kattenmedhatten Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Kjøpte, men brukte den aldri - den jeg hadde ble for hard... Det finnes sikkert noen myke gode der ute, men klarte meg helt fint uten
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Kjøpte en, men prøvde den 2 ganger før den ble lagt på loftet. Klarer meg fint uten. Den ble for hard. Følte jeg ikke fikk babyen nærme nok, og at babyen ville falle mellom meg og puta. Anonymous poster hash: 7a0bf...ac1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Fikk en i gave da jeg fikk første barnet, brukte den aldri til å amme med, men den var helt genial å ha i senga da jeg ble gravid igjen. Brukte den som støtte inntil magen når jeg lå på siden, under knærne når jeg lå på ryggen, mellom bena når bekkenes kranglet og jeg lå på siden osv. Var helt avhengig av den for å sove godt siste delen av svangerskapet de neste gangene jeg ble gravid. Anonymous poster hash: e9692...ce1
Edelweis Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 elsker min ammepute. cozy fix. :-) ingen stive muskler her. puppen dekker ikke ansiktet til baby og jeg har begge hender fri. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå