Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Noen som har en god oppskrift på vegetarpizza? Får besøk av en vegeterianer i morgen Anonymous poster hash: ad2bd...d14
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Lag pizzabunn og saus slik du vanlegvis gjer (brukar du buljing når du lagar saus brukar du grønnsaksbuljong), topp pizzaen med ost og grønnsaker. Eg likar ringar av løk og paprika, sjampinjong i skiver og cherrytomat i båtar. Mao vanleg pizza, berre utan kjøtprodukt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Vet du om vedkommende spiser melkeprodukter? Anonymous poster hash: d997c...d17
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Ja melkeprodukter går fint Anonymous poster hash: ad2bd...d14
Light of my life Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jeg bruker god tid på sausen så den blir ekstra smaksrik: løk, hvitløk, tomater, basilikum, litt chilly, soltørkede tomater, salt, pepper og ørlittegranne søtt (honning el sirup). Som topping er det kjempegodt med fetaost, mozarella, grønn pesto og pinjekjerner. Yummi
Voilà Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Vet du om gjesten spiser ost, og i så fall løpe som er i mange oster? Ikke mange vegetarianere spiser vanlig ost på grunn av løpen, men f.eks mozzarella fås uten løpe:) Ellers kan du lage en grov pizzabunn, lag en god saus med masse smak, putt på diverse grønnsaker du du gjerne kan surre i salt smør. Gulrot, mye løk, squash , tomater, spinat and so on. Du kan gjerne ha bønner eller linser på, som metter godt og er et fint alternativ til kjøtt
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Vet du om gjesten spiser ost, og i så fall løpe som er i mange oster? Ikke mange vegetarianere spiser vanlig ost på grunn av løpen, men f.eks mozzarella fås uten løpe:) Ellers kan du lage en grov pizzabunn, lag en god saus med masse smak, putt på diverse grønnsaker du du gjerne kan surre i salt smør. Gulrot, mye løk, squash , tomater, spinat and so on. Du kan gjerne ha bønner eller linser på, som metter godt og er et fint alternativ til kjøtt Du blander ikke vegetarianer med verande nå? Anonymous poster hash: 5ca8d...d17
3 er nok! Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Jeg lager en saus med creme fraiche, chilli, timian og hvitløk og smører det utover, så legger jeg ost oppå og strør deretter løk, cherry tomater og kanskje litt broccoli eller annet jeg har i kjøleskapet oppå osten. Denne er kjempegod! Den smaker også veldig godt med kylling og bacon på for de som ikke er vegetarianere:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Vet du om gjesten spiser ost, og i så fall løpe som er i mange oster? Ikke mange vegetarianere spiser vanlig ost på grunn av løpen, men f.eks mozzarella fås uten løpe:) Ellers kan du lage en grov pizzabunn, lag en god saus med masse smak, putt på diverse grønnsaker du du gjerne kan surre i salt smør. Gulrot, mye løk, squash , tomater, spinat and so on. Du kan gjerne ha bønner eller linser på, som metter godt og er et fint alternativ til kjøtt Det et vel heller melken ... Anonymous poster hash: ed929...2c5
Voilà Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Vet du om gjesten spiser ost, og i så fall løpe som er i mange oster? Ikke mange vegetarianere spiser vanlig ost på grunn av løpen, men f.eks mozzarella fås uten løpe:) Ellers kan du lage en grov pizzabunn, lag en god saus med masse smak, putt på diverse grønnsaker du du gjerne kan surre i salt smør. Gulrot, mye løk, squash , tomater, spinat and so on. Du kan gjerne ha bønner eller linser på, som metter godt og er et fint alternativ til kjøtt Du blander ikke vegetarianer med verande nå? Anonymous poster hash: 5ca8d...d17 Nei. Løpe kommer fra kua (gjerne kalv) sin magesekk, og dyret må dø for at vi skal bruke løpen. Jeg er selv vegetarianer, og spiser ikke ost med løpe. Har ingen peiling på hva en verande er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå