Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Er på ferie med samboer og datter, hvorav jeg under frokost sier "å så deilig.. Når vi kommer hjem er mamma hos oss. Hun har vasket huset, og hun tar sikkert med seg noe av klesvasken vår å. Hun gjorde jo det sist" Dette var starten på en diskusjon om hvor tragisk jeg er som ikke klarer dette selv. Fikk både høre at jeg burde ha blitt boende hos mamma og at jeg etter å ha flyttet ut fra henne kunne bodd i en vernet bolig... Jeg takket pent for maten og gikk på rommet vårt (bor på hotell nå) hvor tårene veltet over. Han og barnet kom opp og vi startet krangle foran henne! Jeg prøvde avslutte pga jenta vår, men får da slengt etter meg at han ikke var ferdig med dette og at det ikke bare er meg som skal få si noe. Er det jeg som overreagerer???? Anonymous poster hash: 1a57f...323
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Eh, nei. Han er en idiot. En skikkelig en, også. Han hadde fått the silent treatment og bitre stikk i flere dager i fra jeg. Så barnslig er jeg. Pluss en skikkelig irettesettelse når anledningen bød seg.
mamma_til_gutt Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ehh? Dette høres helt fjernt ut! Kan det ligge noe mer bak, som du ikke ser?
Gjest sussie77 Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Her er det han som er dum, ikke du. Selvfølgelig er det deilig å komme hjem til et nyvasket hus. Alle ønsker vel det. Og heldige du som har så snill mamma. Er jo bare deilig å få litt hjelp i blant. Skjønner ikke hvorfor han skulle krangle om det.
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Han har jo tydeligvis ikkje "klart dette sjølv" han heller, så å kritisere deg kan han drite i!
valkyrien Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Kanskje han ikke er komfortabel med å ha svigermor surrende rundt i huset sitt? Dårlig måte å håndtere det på, men skjønner tanken hans.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Takk dere... Hva som eventuelt skulle ligge mer bak vet jeg ikke.. Han har en måte å prate til meg på som får meg til å føle meg som en dritt og ingen ting. Men akkurat denne kommentaren ble for mye syns jeg... Ja, jeg er ikke så flink til å holde det daglig rent hjemme, men det er veldig bra i helger. Jeg tar skippertak, men det er mer enn bra nok syns jeg. Har blitt snakket sånn til i snart 10 år, men etter å ha fått datteren vår føler jeg at jeg har fått ny styrke, og vurderer nå å gå fra han. Må bygge opp endel selvtillit igjen, og det greier jeg nok ikke sammen med han. Godt å ha ett forum man kan være anonym for å få få ut slike tanker og følelser... Anonymous poster hash: 1a57f...323
mamma_til_gutt Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Ingen skal kunne snakke til deg på den måten! Og ingen skal få deg til å føle deg som ett null... Ikke greit!
Gjest sussie77 Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Hvis det er så viktig for han at det er så rent og ryddig i løpet av uken, så kan jo han vaske og rydde litt han også
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Er det bare din jobb å holde det i orden hjemme da? Vasker han klær, rydder, tørker støv etc hjemme? Anonymous poster hash: fc320...45f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Dette høres veldig ødeleggende ut, og hvis han har holdt på sånn i 10 år og nå med økt omfang, vil jeg råde deg til å komme deg vekk. Anonymous poster hash: 14634...16b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Takk dere... Hva som eventuelt skulle ligge mer bak vet jeg ikke.. Han har en måte å prate til meg på som får meg til å føle meg som en dritt og ingen ting. Men akkurat denne kommentaren ble for mye syns jeg... Ja, jeg er ikke så flink til å holde det daglig rent hjemme, men det er veldig bra i helger. Jeg tar skippertak, men det er mer enn bra nok syns jeg. Har blitt snakket sånn til i snart 10 år, men etter å ha fått datteren vår føler jeg at jeg har fått ny styrke, og vurderer nå å gå fra han. Må bygge opp endel selvtillit igjen, og det greier jeg nok ikke sammen med han. Godt å ha ett forum man kan være anonym for å få få ut slike tanker og følelser... Anonymous poster hash: 1a57f...323 Du er ikke så flink til å holde det daglig rent hjemme, men du tar skippertak...det aner meg at han ikke løfter en finger. Gjør han noe hjemme? Kvitt deg med han, ikke la datteren deres vokse opp med at det er sånn jenter skal behandles. Han har snakket til deg sånn i 10 år, det vil ikke bli bedre Anonymous poster hash: fb8f9...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå