Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Eller må det være morgenurin? Anonymous poster hash: f0d5f...fde
Nemo_ Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tok test 3 dager før ikm på kveldsurin og den var klart positiv lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Du kan godt teste nå, men om du får negativ test kan du likevel være gravid. Anonymous poster hash: e7e1f...01a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 IKM i morgen? Hvordan vet at du det vil bli IKM i dag da? Anonymous poster hash: a651c...195
Ane Elise Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Neida, det trenger ikke å være morgenurin hvis du er sikker på at du har IKM i morgen Om testen viser enten negativ eller svaaak positiv i dag, så kan du jo prøve igjen i morgen med morgenurin Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner??? Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f0d5f...fde
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner??? Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f0d5f...fde Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner???Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HIAnonymous poster hash: f0d5f...fde Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad Kranglefant!! Er du så pirkete i det vanlige også? Anonymous poster hash: f0d5f...fde
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner???Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HIAnonymous poster hash: f0d5f...fde Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad Kranglefant!! Er du så pirkete i det vanlige også? Anonymous poster hash: f0d5f...fde Tja.. Akkurat i dag så Varierer egentlig ganske mye! Følger syklusen min Anonymous poster hash: 24644...5ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Men for å svare på det du spør om: du kan teste i kveld. Om den er neg og du fremdeles er usikker så ta en ny test om noen dager. Om mensen er så regelmessig så vil jeg anta at om den ikke kommer i morgen så er nok sjansen stor for at du er gravid Anonymous poster hash: 24644...5ad
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Tatt test ? :-) Anonymous poster hash: d60b9...a31
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner??? Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f0d5f...fde Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad Trodde IKM sto for innkommende mens? Alle snakker jo hele tiden om at de har IKM sen og den datoen. Hvis IKM står for Ikke kommet mens høres jo det litt dumt ut.. Anonymous poster hash: 509d2...aa7
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Skjønner ikke helt poenget med å spørre her inne, det er jo bare til å ta en test. Er den negativ får du bare vente å se om mensen kommer og ta en ny test Anonymous poster hash: e0d29...f84
Gjest Julia1984 Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Skjønner ikke helt poenget med å spørre her inne, det er jo bare til å ta en test. Er den negativ får du bare vente å se om mensen kommer og ta en ny testAnonymous poster hash: e0d29...f84 Er jo en side hvor man diskuterer ALT innen tema prøving, svangerskap, fødsel, barsel.....etc. Så hvitfir er det så rart??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Tar test i morgen tidlig HI Anonymous poster hash: f0d5f...fde
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner??? Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f0d5f...fde Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad Trodde IKM sto for innkommende mens? Alle snakker jo hele tiden om at de har IKM sen og den datoen. Hvis IKM står for Ikke kommet mens høres jo det litt dumt ut.. Anonymous poster hash: 509d2...aa7 Jeg har lest at det står for "ikke kommende mens", altså dagen man venter mensen, men håper den ikke kommer. Anonymous poster hash: e9df8...b34
Caramellosmile Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 IKM = Ikke kommende mens. Man håper jo at mensen ikke kommer når man er prøver, derfor kan man si at man har IKM (fordi den ikke skal komme, håper vi) den og den datoen. Voldsomt så pirkete man skal være da! Jeg fikk positiv test 11 DPO, på kveldsurin, 3 dager før IKM.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Nå, hvordan gikk det? Kom IKM? Anonymous poster hash: a651c...195
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #21 Skrevet 21. juli 2013 Negativ test.....men fortsatt ingen mens!! Anonymous poster hash: f0d5f...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå