Gå til innhold

IKM i morgen......ta test i kveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må det være morgenurin?

Anonymous poster hash: f0d5f...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok test 3 dager før ikm på kveldsurin og den var klart positiv :) lykke til!

Skrevet

Du kan godt teste nå, men om du får negativ test kan du likevel være gravid.

Anonymous poster hash: e7e1f...01a
Skrevet

IKM i morgen? Hvordan vet at du det vil bli IKM i dag da?

Anonymous poster hash: a651c...195
Skrevet

Neida, det trenger ikke å være morgenurin hvis du er sikker på at du har IKM i morgen :) Om testen viser enten negativ eller svaaak positiv i dag, så kan du jo prøve igjen i morgen med morgenurin ;) Lykke til :)

Skrevet

Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da?

Anonymous poster hash: 24644...5ad

Skrevet

Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad

Jeg skal ha mensen i morgen.....men tror jeg er gravid!!! Skjønner???

Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid...

HI

Gjest meg&mini
Skrevet

Ta en test nå da!

Masse lykke til:)

Skrevet

Ehm... Om du VET at mensen ikke kommer i morgen, hvorfor ta en test da? Anonymous poster hash: 24644...5ad

Jeg har vel verdens mest regelmessige mens, den skal komme i morgen - men magefølelsen sier st jeg er gravid...

HI

Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....)

Skrevet

HIAnonymous poster hash: f0d5f...fde

Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad

Kranglefant!! Er du så pirkete i det vanlige også?

Skrevet

HIAnonymous poster hash: f0d5f...fde

Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....) Anonymous poster hash: 24644...5ad

Kranglefant!! Er du så pirkete i det vanlige også?

Tja.. Akkurat i dag så :P Varierer egentlig ganske mye! Følger syklusen min :P

Skrevet

Men for å svare på det du spør om: du kan teste i kveld. Om den er neg og du fremdeles er usikker så ta en ny test om noen dager.

Om mensen er så regelmessig så vil jeg anta at om den ikke kommer i morgen så er nok sjansen stor for at du er gravid ;)

Skrevet

Tatt test ? :-)

Anonymous poster hash: d60b9...a31

Skrevet

HI

Jeg har ingen problemer med å forstå. Men skjønner ikke hvorfor du mener det er IKM i morgen, det kan du jo faktisk ikke vite før den kommer eller ikke (da IKM står for Ikke Kommet Mens....)

Trodde IKM sto for innkommende mens? Alle snakker jo hele tiden om at de har IKM sen og den datoen. Hvis IKM står for Ikke kommet mens høres jo det litt dumt ut..

Anonymous poster hash: 509d2...aa7

Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med å spørre her inne, det er jo bare til å ta en test.

Er den negativ får du bare vente å se om mensen kommer og ta en ny test

Anonymous poster hash: e0d29...f84

Gjest Julia1984
Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med å spørre her inne, det er jo bare til å ta en test.

Er den negativ får du bare vente å se om mensen kommer og ta en ny testAnonymous poster hash: e0d29...f84

Er jo en side hvor man diskuterer ALT innen tema prøving, svangerskap, fødsel, barsel.....etc.

Så hvitfir er det så rart??

Skrevet

Tar test i morgen tidlig

HI

Skrevet

HI

Trodde IKM sto for innkommende mens? Alle snakker jo hele tiden om at de har IKM sen og den datoen. Hvis IKM står for Ikke kommet mens høres jo det litt dumt ut..

Anonymous poster hash: 509d2...aa7

Jeg har lest at det står for "ikke kommende mens", altså dagen man venter mensen, men håper den ikke kommer.

Anonymous poster hash: e9df8...b34

Skrevet

IKM = Ikke kommende mens. Man håper jo at mensen ikke kommer når man er prøver, derfor kan man si at man har IKM (fordi den ikke skal komme, håper vi) den og den datoen. Voldsomt så pirkete man skal være da! :) Jeg fikk positiv test 11 DPO, på kveldsurin, 3 dager før IKM. 

Skrevet

Nå, hvordan gikk det? Kom IKM?

Anonymous poster hash: a651c...195
Skrevet

Negativ test.....men fortsatt ingen mens!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...