Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Da førstemann ble døpt skulle han få tripptrapp i dåpsgave. Oldeforeldrene ville så gjerne at det skulle være fra dem. Problemet var bare at de, stolt som bare det, dukket opp med en billig kopi. Vi ville ha byttet den, men for å lette arbeidet for oss hadde de vært så snille å kjøpe utstillingsmodellen, med hakk og flekker. Den lot seg ikke bytte. Nå, to år etter, er den ganske så oppbrukt, slarkete og med skruer som kommer ut av seg selv. Dette var jo ment å være en stol han kunne ha i mange år. Så kommer dilemmaet... vi skal ha et barn til. Jeg vil så gjerne ha en ekte tripptrapp med babysete til. Blir ikke det dårlig gjort mot førstemann? Da har han en elendig stol som ryker om noen år, mens andremann har en som varer til han blir tenåring. Vi kan jo ikke bare bytte ut dåpsgaven heller. Og vi har ikke råd til to ekte tripptrapp akkurat nå. Hva gjør vi? Anonymous poster hash: eec2d...cd2
Nettie+jentungen Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Du kan jo vente til du får tripp trappene for 999 (?) per stykk? Meld deg inn i barnas hus og babyshop sine kundeklubber, da får du alltid vite når det er salg og eksklusive tilbud Syns du kan bytte ut stolen, den bruker ikke sikker mtp skruene som detter ut. Dessuten har dere brukt den i to år
3 er nok! Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde kjøpt ny tripp trapp til de begge, uten tvil! Selvfølgelig kan dere bytte ut stolen selvom det er en dåpsgave.
SameSara Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Hadde kjøpt to brukte stoler. Pusset dem opp og malt dem i freshe farger. Vips! Begge ungene har like stoler
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Da førstemann ble døpt skulle han få tripptrapp i dåpsgave. Oldeforeldrene ville så gjerne at det skulle være fra dem. Problemet var bare at de, stolt som bare det, dukket opp med en billig kopi. Vi ville ha byttet den, men for å lette arbeidet for oss hadde de vært så snille å kjøpe utstillingsmodellen, med hakk og flekker. Den lot seg ikke bytte. Nå, to år etter, er den ganske så oppbrukt, slarkete og med skruer som kommer ut av seg selv. Dette var jo ment å være en stol han kunne ha i mange år. Så kommer dilemmaet... vi skal ha et barn til. Jeg vil så gjerne ha en ekte tripptrapp med babysete til. Blir ikke det dårlig gjort mot førstemann? Da har han en elendig stol som ryker om noen år, mens andremann har en som varer til han blir tenåring. Vi kan jo ikke bare bytte ut dåpsgaven heller. Og vi har ikke råd til to ekte tripptrapp akkurat nå. Hva gjør vi? Anonymous poster hash: eec2d...cd2 Hvorfor ed det dårlig gjort mot førstemann om andremann får ny stol? Anonymous poster hash: ffd5d...193
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Kjøp tripptrapp til yngsten. Når eldste sin er ødelagt (om ikkje så lenge vil eg tru), får han også ein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå