Gå til innhold

Mannen driver meg til vannvidd om nettene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han snorker så høyt at jeg nesten ikke får sove, våkner ørten ganger hver natt.

Dytter i han, men han er bare stille en liten stund før det er på an igjen.

Snorker så høyt at jeg våkner selv om jeg har ørepropper i :(

Noen som har funnet noe som virker mot snorking? Han har prøvd div forskjellig sprayer fra apoteket, men ingen effekt.

Kan det hjelpe å fjerne polypper?

Anonymous poster hash: b6927...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han til en lege.de kan "rydde " litt i nesen så han og du slipper d der

Skrevet

Gjesterom! ;)

Mannen min gikk opp noen kilo da jeg gikk gravid, da snorket han ekstremt mye. Da han gikk ned igjen sluttet det like så fort.

Skrevet

Er han overvektig? Da kan det hjelpe å gå ned i vekt.

Ellers vet jeg det går an å høvle bort noe av ganen bak der så det blir lettere å puste om det skulle være problemet.

Anonymous poster hash: c44ad...b63

Skrevet

Hver sitt soverom er det enkleste.

Anonymous poster hash: 15e57...493
Skrevet

Her er det så ille at mannen har flyttet inn på gjesterommet. Vi har prøvd alt utenom operasjon og ingenting hjelper her. Operasjon fungerer visstnok bare en liten stund og legen har frarådet dette. Så hvis noen har gode tips å komme med blir jeg veldig glad..

Anonymous poster hash: a59e8...8e0

Skrevet

Det der kunne Vært jeg som hadde skrevet!! Jeg har det helt likt, jeg sover med propper i ørene hver natt, å våkner av mannen som snorker. Dulter borti han tusen ganger, men hjelper bare noen sekunder. Innimellom jager jeg han på sofaen. Vi har prøvd spray osv uten hell, han hater lege, sykehus osv, så operasjon kan jeg bare glemme å få han til :)

Har ingen gode råd, men tar imot!!

Anonymous poster hash: 6168c...845

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Kjenner til det :-/. Jeg blir rett og slett sint. Hehe. Men er egentlig ingenting å gjøre. Foreslår også separate soverom. Å gå i årevis uten ordentlig med søvn tar veldig på.

Skrevet

Gubben høres ut som om han er besatt av some serious evil shit om han ligger på rygg og sover.

Etter x antall blåmerker på knærne og leggene har han lært seg å sove på siden, og voilá! Oh, the silence (o:

Gjest Antarctica
Skrevet

Ørepropper. Har fått et nytt liv etter jeg fant ut av det!

Skrevet

Maskin? Min mor snorket forferdelig, men fikk maske som hun skal sove med i vår og nå snorket hun ikke mer. Maskinen gir en jevn dur, men man venner seg til den :-)

Be om henvisning til en snorkeklinikk og la de utrede han.

Skrevet

Her er også løsningen separate soverom, det hjelper ikke med ørepropper her i huset.

Følger med på tråden for å se om det kommer noen gode råd!

Skrevet

Søvnapne? Min x hadde det. Snorket no helt vanvittig,selv hans far sa han ville bolte fast teltet på telttur så det ikke skulle ta av.

En natt ble jeg liggende å høre på han,i frystrasjon over å ikke fåsove,og oppdaget at han ofte sluttet å puste lenge om gangen.

Sendte han til lege som henviste til sykehus. Måtte sove med enmaskin som regustrerte pusten gans, og endte opp med c-pap (pustemaskin) og to operasjoner,ogbeskjed om å gå ned i vekt.

Operasjonen alene hjalp ikke på snorkingen,men på søvnkvalitet. C-pap hjalp veldig, og den lille jevne duren fra den var en drøm å sove til ift snorking.

Her testet han også samtlige sprayer uten hell.

Så få han til lege, og sov separat frem til han kan få hjelp. Dette går ikke bare utover søvnen,men også samliv,helse og jobb.

Lykke til, jeg vet hvordan du har det!

God klem fra meg :-)

Skrevet

Søvnapne? Min x hadde det. Snorket no helt vanvittig,selv hans far sa han ville bolte fast teltet på telttur så det ikke skulle ta av.

En natt ble jeg liggende å høre på han,i frystrasjon over å ikke fåsove,og oppdaget at han ofte sluttet å puste lenge om gangen.

Sendte han til lege som henviste til sykehus. Måtte sove med enmaskin som regustrerte pusten gans, og endte opp med c-pap (pustemaskin) og to operasjoner,ogbeskjed om å gå ned i vekt.

Operasjonen alene hjalp ikke på snorkingen,men på søvnkvalitet. C-pap hjalp veldig, og den lille jevne duren fra den var en drøm å sove til ift snorking.

Her testet han også samtlige sprayer uten hell.

Så få han til lege, og sov separat frem til han kan få hjelp. Dette går ikke bare utover søvnen,men også samliv,helse og jobb.

Lykke til, jeg vet hvordan du har det!

God klem fra meg :-)

Skrevet

Få han til å ligge med t-skjorte med et par klosser duplo sydd inn i ryggen på t-skjorta.

Skrevet (endret)

du må legge han i stabilt sideleie når han har sovnet. det hjelper litt ihvertfall. 

Endret av ♥ anonym♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...