Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 - Står opp før ungene, lager frokost slik at den står klar på bordet når de står opp. Hjemmelaget, alt sammen (selvsagt). Og skulle noe mot all formodning være innkjøpt er det selvsagt økologisk. - Lar ingen av barna sine bruke klær som er arvet. - Rekker en lang frokost sammen med mann (som forøvrig er en godt utdannet mann) og barn før hun kjører de til skolen og barnehage. - Hun er også godt utdannet, jobber i en jobb hun elsker og har selvsagt høy arbeidsmoral og kan sitt. Faktisk så er det henne kollegaene går til om de lurer på noe. - Hun tar seg alltid godt ut. Er slank, velkledd, pent sminket (kun naturlig selvsagt) passer på å få trent minst en time om dagen. - Hun henter barna på skole og barnehage på vei hjem fra jobb, og vel hjemme setter hun i gang med å lage en næringsrik middag fra bunn. - Alle i hennes familie hjelper til med oppryddningen av middagsbordet ved middagens slutt. De skal trossalt læres opp til å bli ryddige og renslige - Mannen kjører barna til fotballtrening en dag i uken (mannen er fotballtrener). Det er nå hun stikker på Sats. - Når mannen og barna kommer hjem, er hun fjong og nydusjet (og nysminket). - Familien får ett næringsrikt måltid før sengen venter, selvsagt i god tid til at barna får den søvnen de behøver, og slik at hun og mannen får litt alenetid hvor de snakker om hvordan dagen har vært, går over familiens økonomi og rydder. - Når hun og mammen legger seg går første halvtimen med på litt sengekant lesing om barn og helse og oppdragelse. Sistnevnte diskuteres snarlig før den daglige sex akten venter. Hehe.. Dette er nok bare mitt intrykk, men treffer jeg? :-P Hilsen ei som kom inn døra i dag klokka 2330, fikk lagt guttungen på 6 mnd som sov i vogna fra klokka 21 (og videre i setet i bilen påvei hjem) hos foreldrene mine mens gubben fikset bilen vår Anonymous poster hash: 3ba4b...0c7
Gjest Antarctica Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Tror ikke det treffer på et eneste punkt på meg, dessverre. Alle klærne til ungene er arvet, spiser bare frokost sammen på søndag (og nå i ferien, hurra!), er dessuten småfeit og ikke veldig velstelt, mannen er en halvstudert røver og ingen spør meg til råds på jobb.... Næh. Men perfekt dibber, det er jeg! Engasjerer meg i både skatt, sure svigermødre, ferietips, kosthold, diagnoser, navnevalg og politikk. (Men ikke i blogger, da.)
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hehe, trur det er forskjell på en perfekt mamma og en perfekt dibber :-) En perfekt mamma er hun som gjør det beste ut av enhver situasjon, har glade barn og ett godt liv med alt det måtte innebære for hver enkelt. En perfekt dibber er en som ikke nødvendigvis gjør alt perfekt, men liker å få andre til å tro det :-) i mine øyne iallefall (no affence pashla;-) )
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Hva i all verden er galt med å arve klær? Det er jo både økonomisk og miljømessig lurt. Anonymous poster hash: 10cdb...813
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Tja, har stått opp før lisja om det er noko. Skal vekke ho no
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Fan5 ikke EN ting jeg kunne krysse av på lista di jo! får slette profilen min...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Å takk, endelig noen som kunne beskrive mitt liv kort og presist:)) NOOOOT Anonymous poster hash: eb1f4...f0a
Eliane Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Må huske at hun jobber masse,men barna går nesten ikke i barnehagen,alltid korte dager...
Gjest MamsMø Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 ...og ikke minst har hun ALDRI så godt som en bitteliten skriveleif!
☆☆☆ Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 ...og ikke minst har hun ALDRI så godt som en bitteliten skriveleif!Og brukar bokmål for å ikkje vere til ulempe for andre (!)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Da er tydeligvis ingen av dere den perfekte dibber.... Ikke glem at ungene kun drikker vann og får frossen brokkoli som av mor kalles Is;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå