Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er på utkikk er dagmamma å fant en som bodde i riktig området. Har vært inne på facebook å søkt hun opp å der har hun bilder som spiller veldig på sex selv om hun har klær på. Det høres sikkert dumt ut men da ble jeg plutselig litt skeptisk til å ansette hun likevel. Hvordan hadde dere reagert? Ikke brydd dere? Anonymous poster hash: 0f633...c1a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Hun har åpen profil og har visst også bikinibilder. Men ikke noe vanlig bikinibildet heller,hun spiller helt tydlig på sex. Anonymous poster hash: 0f633...c1a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Hadde ikke reagert på det i det hele tatt. Hennes Facebook profil er hennes privatliv og så lenge hun ikke spiller på sex med barn så har hennes privatliv fint lite med hvordan hun kan skjøtte sin jobb som dagmamma. Hadde brydd meg mindre om slike bilder så lenge jenta var grei, snill og til å stole på. Det er det viktigste. Anonymous poster hash: 880fd...445
Gjest Antarctica Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 I Dubai hadde det nok vært et problem.
me_87 Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Jeg må innrømme at jeg også hadde blitt skeptisk. Jeg hadde nok sett på hun som lite voksen som legger sånt ut på nettet. Selvsagt kan hun være kjempe flink med barn likevel,men jeg hadde nok sett meg om etter en annen dagmamma. Endret 19. juli 2013 av me_87
Gjest Skofantomet Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Hadde nok sett meg om etter en annen. Tar ikke folk som legger ut bilder som spiller på sex som veldig seriøse.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Hadde nok sett meg om etter en annen. Tar ikke folk som legger ut bilder som spiller på sex som veldig seriøse. Nei jeg tar hun heller ikke seriøs når hun har sånne bilder ute på facebook,men måtte bare høre om det var bare jeg som tenker sånn eller om det er andre som har samme tankegang. Jeg tok det opp med hun at visst hun vil fremstå som seriøs og voksen så bør hun fjerne noen av bildene. Hun kunne ikke skjønne hvorfor! Blir oppgitt jeg :S Anonymous poster hash: 0f633...c1a
Gjest Skofantomet Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Hadde nok sett meg om etter en annen. Tar ikke folk som legger ut bilder som spiller på sex som veldig seriøse. Nei jeg tar hun heller ikke seriøs når hun har sånne bilder ute på facebook,men måtte bare høre om det var bare jeg som tenker sånn eller om det er andre som har samme tankegang. Jeg tok det opp med hun at visst hun vil fremstå som seriøs og voksen så bør hun fjerne noen av bildene. Hun kunne ikke skjønne hvorfor! Blir oppgitt jeg :S Anonymous poster hash: 0f633...c1a Om hun ikke skjønner hvorfor engang så tror jeg ihverffall du har tatt det riktige valget
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Hehe ja jeg er ikke i tvil om at jeg leter etter en annen. Anonymous poster hash: 0f633...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå