Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har vært borte fra mannen min i 1 uke nå, de største barna har vært borte i 2 uker. Vi har vært på ferie hos min mor siden mannen jobber. De største ungene hadde gledet seg såååå til å møte pappaen sin idag og mast på meg siden jeg kom hit for en uke siden på hvor lenge det er til pappa kommer. Fikk melding av han igår at det plutselig hadde blitt bestemt på jobben at de skulle ha fest idag. Jeg sa at jeg syntes at det var en dårlig idé ettersom ungene hadde gledet seg skikkelig til han kom idag. Da ble han drit sur og sa at denne festen var sååå viktig for han og at om han ikke kunne dra på den så skulle han revudere fremtiden våres, han ble kalt tøffelhelt på jobben igår siden han først sa nei fordi han ikke fikk lov av kjerringa, da sa jeg at det er bedre å bli kalt det enn å skuffe barna sine. Vi har veldig dårlig økonomi og jeg er den som alltid må si at ting ikke passer når han vil dra på dyre gutteturer. Han får meg til å fremstå som den kjerringa overalt siden han alltid sier at han ikke får lov av meg. En gang spurte han til og med om han fikk lov til å dra på guttetur til tyskland da våres nyfødte lå på sykehuset med dobbelsidig lungebetennelse og ikke hadde vi noen penger, da hadde han sagt til kameraten sin at han ville men måtte høre med meg, og vips så var jeg den kjedelige og strenge kjerringa som sa nei.. jeg er så skuffet over at han ikke kom idag og barna ble lei seg. Han sier at han må ha luft og frihet om han skal ha det bra sammen med meg og at han vil gjøre ting uten meg..Men om jeg tar ifra han sin frihet fordi jeg sier nei til gutteturer som koster flere tusen kr når økonomien så og si ikke går rundt så skal jeg trekke meg unna. Er lei av å bli sett på som den strenge og kjedelige kjerringa fordi han ikke får gjøre som han vil... Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: fa7bf...f3f
Gjest Yzma Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hjelpes... nei du overdriver ikke. Ville møtt opp på jobben hans og sagt til hans kolleger at siden mannen din er så barnslig og umoden mtp økonomi, så må dessverre du påta deg rollen som hans mor. Så de gjør feil i å kalle ham tøffelhelt. Foreslå drittunge eller lignende. Ville forsåvidt vurdert fremtiden med denne mannen for lenge siden. Endret 19. juli 2013 av Yzma
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Når det gjelder akkurat den festen i dag så synes jeg du overreagerer. Såpass bør dere som familie tåle og unne mannen/pappaen deres. Men når det gjelder det andre du skriver, at han bruker deg som bortforklaring og ikke følger opp økonomien godt nok, så synes jeg det høres ut som dere bør ta en felles opprydding. Sånn ville jeg ikke hatt det. Anonymous poster hash: 5254f...af3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Du overragerer ikke. Har man lite penger så prioriterer man det viktigste først (mat, strøm, hus, klær til barna etc.) og ikke festing og gutteturer til utlandet. Man prioriterer også ungene sine. Ikke det at man aldri skal ha det gøy uten unger, men å si at forholdet er over fordi du ikke vil at han skal dra på fest pga. ungene er bare sutrete og barnslig. Anonymous poster hash: b68df...d1c
Gjest Skofantomet Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Hjelpes... nei du overdriver ikke. Ville møtt opp på jobben hans og sagt til hans kolleger at siden mannen din er så barnslig og umoden mtp økonomi, så må dessverre du påta deg rollen som hans mor. Så de gjør feil i å kalle ham tøffelhelt. Foreslå drittunge eller lignende. Ville forsåvidt vurdert fremtiden med denne mannen for lenge siden. Enig!
Gjest Siklerotte Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Du har ikke akkurat skutt gullfuglen.
Gjest Antarctica Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Må være masete å bo sammen med en rødruss. Syns du skal overlate ungene ti ham i 2-3 uker, og så forskyve din hjemkomst et døgn eller to når han tror det endelig er slutt på alenetiden. Så får han smake egen medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå