Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Drømmer meg bort om bryllup mens jeg ser serien "kjolen som siér ja". Samboer holder på å vaske bilen. Ah flere enn meg som drømmer om bryllup? Vi er ikke forlovet men jeg drømmer om bryllup til neste sommer. Har termin 7 sept og har ei jente på 2,5 år fra før. Som de fleste andre jenter har jeg jo forestilt meg drømmebryllupet siden jeg var lita:) Anonymous poster hash: 58503...145
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Jeg skal gifte meg til uka. Skal ut i morgen og prøve å finne en kjole... Kan ikke si jeg deler entusiasmen.... Neida, det høres verre ut enn det er! Vi skal ha bryllupsfeiring med familie og venner til høsten og til den anledning er Kjolen (med stor K) på plass, men vi skal på tinghuset til uka, og fordi jeg har vært barnevakt hele uka som er så lenge vi har visst når vi fikk tid på tinghuset, samt mitt eget barn, har jeg ikke hatt mulighet til å komme meg ut. Må si jeg er litt spent på hva jeg finner. Om noen har tips til en fin og lett sommerkjole, litt brudeaktig, men ikke brudekjole, kom gjerne med dem. Anonymous poster hash: 07fc1...5c0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Har aldri hatt slike "prinsesse for en dag" drømmer jeg. Da vi giftet oss gjorde vi det i all hemmelighet på en ambassade i utlandet, ringte bare til foreldrene våre og sa vi var gift når det var overstått. Giftet meg i en sommerkjole til 500 kroner Anonymous poster hash: d4c34...acd
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Ja vil jo gifte meg om ett par år:) Drømmekjolen min er: http://www.mybridalcity.com/maggie-sottero/Winnie Men fant den på en billigside så tenker at den ikke har særlig kvalitet der i allefall;) Anonymous poster hash: cb784...1ee
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 jeg er singel men drømmer om bryllup ja og så på programmet nå. Jeg hadde aldri slike drømmer før, men har igrunnen innsett at det blir bare en drøm.. Anonymous poster hash: a79e8...600
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har det akkurat som deg! Satt å så på programmet selv Har allerede funnet drømmekjolen. Kjenner det kribler inni meg når jeg ser på sånt. Har såååå lyst!! Eneste som stopper oss er å ha råd til det Anonymous poster hash: 164a2...98a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor kaste bort flerfoldige tusen på noe som ender i skilsmisse? Anonymous poster hash: 575ac...78c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor kaste bort flerfoldige tusen på noe som ender i skilsmisse? Anonymous poster hash: 575ac...78c Fordi det er enda større sjanse for samlivsbrudd ved samboerskap;) dessuten drømmer jeg meg ikke bort og ér helt forelsket i selve bryllupsdagen. Har lyst til å være kona til samboeren min og ser alle fordelene økonomisk etc ved å være gift fremfor bare samboere. Også må du la meg få være litt jentete og drømme meg bort på en fredagskveld:) HI Anonymous poster hash: 58503...145
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Been there, done that, got the brudeslør and the skilsmisse, men jeg kunne sikkert ha levd med en kjole fra Vera Wang om Kjæresten og jeg skulle finne på å gifte oss
Gjest Siklerotte Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Gruer meg egentlig mest til bryllup, har heller aldri drømt om å gifte meg, men min indre bridezilla har fortsatt klart å finne to kjoler, hvor begge skal brukes.
pip pip Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Jeg skal gifte meg om 3 mnd. Ser på si ja til kjolen, men etter at jeg fant min egen;) Er ingen bridezilla, tar det hele veldig med ro. Gleder meg noe enormt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå