Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Vi er i tvil! Arvet en gammel campingvogn men for å få den i stand må vi bruke litt penger på den. Det er ikke særlig vits i dersom vi ikke bruker den hver sommer. Jeg er for rastløs til å klare å sette vogna fast ett sted. Har 3 barn som i sommer er 6, 2 og 1. Tenker nå på om hva jeg tror vi vil foretrekke: Campingferie Leie hytte/hus i ulike land Charter Hva liker du/din familie? Anonymous poster hash: 171c1...b4c
Jojo x3 Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Vi liker både camping og å leie hytter/hus. Vanlig charter har vi gjort litt, men liker best å lage sydenturen selv, da blir den mer variert og billigere! Vi liker å besøke nye steder så har blitt mye forskjellig. Ungene elsker også å reise, enten det er med bil, fly eller tog så det hjelper på.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Hvordan type? Mener du hva slags type kanskje? Lærer man ikke noe på skolen lenger? Anonymous poster hash: 77c69...ed0
Jojo x3 Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Ps, syns det er greit med telt, det får plass i bilen. Virker litt tungvint med camping på autobahnen, men greit når en først er kommet fram. Jeg hadde likt å hatt campingvogna fast ett sted da jeg liker å oppleve nye steder. Campinghytter leier jeg heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå