Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Etter tre år nærmest på vannvogna har mini endelig begynt å sove såpass lenge mellom ammingen at jeg tenkte jeg skulle unne meg en liten likør i kveld. Baby sover, gubben sover og freden har senket seg. Jeg finner frem krystallglass og Baileys fra kjøleskapet og setter meg godt til rette med pc og tv - og så smaker det bell! Noe har skjedd med smaksløkene mine, for dette var altså en av favorittene mine før gravitideter og amming Så var det tilbake til Pepsi Max - for en nedtur Tør jeg prøve meg på rødvinen i morgen.... Hmmm, hvilke verdensproblemer jeg strir med
Kortslutning Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Åhh, men baileys som er så godt da!! Sikker på at den ikke har blitt gammel da? Føler med deg, baileys er jo sååå godt!!
Honningmelon Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Pepsi Max er da ingen nedtur *fyller opp glasset med mer Pepsi Max*
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Åhh, men baileys som er så godt da!! Sikker på at den ikke har blitt gammel da? Føler med deg, baileys er jo sååå godt!! Nope - helt ny, kjøpt på taxfree'en for et par uker siden
Hønemor30 Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Ei venninne hadde samme opplevelsen som deg og også med vin,det tok henne et års tid å like det igjen faktisk så det kan jo være håp
Magia Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Jeg tenkte jeg bare kunne gjøre unna de typiske dib-kommentarene, så er vi ferdige med det: "Tenk på de som ikke har råd til baileys da! Det er ikke synd på deg!" - "Hvis du ikke klarer deg uten alkohol, så bør du kanskje oppsøke en psykolog/superspesialist på alkoholisme" - "Så uansvarlig av deg å drikke med barn i hus. Skam deg!" Har jeg glemt noe?
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Jeg tenkte jeg bare kunne gjøre unna de typiske dib-kommentarene, så er vi ferdige med det: "Tenk på de som ikke har råd til baileys da! Det er ikke synd på deg!" - "Hvis du ikke klarer deg uten alkohol, så bør du kanskje oppsøke en psykolog/superspesialist på alkoholisme" - "Så uansvarlig av deg å drikke med barn i hus. Skam deg!" Har jeg glemt noe? Hmm ... kanskje noe om sukkerinnholdet i Bayley's? Alternativt noe om lavkarbo ...Jeg synes min kommentar om håndspriten kvalifiserer til minst en bekymringsmelding til BVT
You can call me Dårris Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har også hatt samme opplevelsen med Baileys, og det uten å ha vært på vannvogna så lenge heller. Jeg tror kanskje det har noe med å gjøre at smaksløkene forandrer seg og Baileys er unektelig fryktelig søtt... Prøv deg på en rødvin, skulle det skjære seg helt, så kan du alltids bruke den i saus
Musemorbr / Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det samme skjedde med meg. Jeg rørte ikke alkohol fra august 2009 til nå i sommer. Smakte en dråpe baileys i jula, og måtte faktisk spytte det ut. Men nå sommer drakk jeg et glass vin, og det var godt. Nå er jeg gravid, så det blir vel tre år til neste gang. Endret 19. juli 2013 av Musemorbr /
Appelsinpiken Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Jeg elsket god rødvin før, men nå øver jeg meg på å like det igjen nesten to år uten å smake alkohol her
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Husker jeg var slik med førstemann og. Synes øl var godt før jeg ble gravid, men har aldri likt det senere (og han er 21 nå..:/ Anonymous poster hash: 24d0a...927
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ... Da har du seriøst ett alkoholproblem Anonymous poster hash: 38ac4...b2b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Jeg tenkte jeg bare kunne gjøre unna de typiske dib-kommentarene, så er vi ferdige med det: "Tenk på de som ikke har råd til baileys da! Det er ikke synd på deg!" - "Hvis du ikke klarer deg uten alkohol, så bør du kanskje oppsøke en psykolog/superspesialist på alkoholisme" - "Så uansvarlig av deg å drikke med barn i hus. Skam deg!" Har jeg glemt noe? For ikke å snakke om at det uten tvil er typisk alkoholikertegn å drikke i smug... tross alt sover gubben og vet ikke noe om misbruket Anonymous poster hash: ab8df...4f9
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ... Da har du seriøst ett alkoholproblem Anonymous poster hash: 38ac4...b2b ... eller så kan det bare hende at du seriøst har null sans for humor
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ... Da har du seriøst ett alkoholproblem Anonymous poster hash: 38ac4...b2b He-he... typisk dib-kommentar! Noen år tilbake hadde jeg ikke drukket en dråpe alkohol på et år, rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst på. Så ble jeg syk, inkl. leverbetennelse og fikk alkoholforbud i minst fire måneder frem i tid. Har aldri hele mitt liv hatt så lyst på alkohol som de første to ukene etter jeg fikk forbud! Min første tanke med det samme jeg våknet var at det hadde vært godt med et glass vin, til frokost drømte jeg om irish coffee, lunsjen var ikke det samme uten et glass vin.... osv. Og det er jeg som aldri, aldri har "reparert", som foretrekker vin til en bedre middag, ikke drikke meg full. Så jeg kan tenke meg at når jeg blir gravid så kommer jeg til å drømme om alkohol i alle former og fasonger og smaker! Anonymous poster hash: ab8df...4f9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Jeg tenkte jeg bare kunne gjøre unna de typiske dib-kommentarene, så er vi ferdige med det: "Tenk på de som ikke har råd til baileys da! Det er ikke synd på deg!" - "Hvis du ikke klarer deg uten alkohol, så bør du kanskje oppsøke en psykolog/superspesialist på alkoholisme" - "Så uansvarlig av deg å drikke med barn i hus. Skam deg!" Har jeg glemt noe? For ikke å nevne hvor farlig det er med Pepsi Max da!!!!!!! Anonymous poster hash: 30546...992
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #18 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ... Da har du seriøst ett alkoholproblem Anonymous poster hash: 38ac4...b2b Herregud så kjip du er, etter ett år på vannvogna er det virkelig lov å lengte etter en drink. Jeg syns kommentaren var kjempefestlig. Heia mammaentilnurket, digger deg:-) Anonymous poster hash: c1087...196
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. juli 2013 #19 Skrevet 19. juli 2013 Spørs om du er som meg... Etter svangerskap og noen uker amming, så sitter jeg her 1,5 år etter fødsel, og innser at jeg nærmer meg å være avholds, drikker så og si aldri alkohol lenger, starter jeg på en øl, et glass vin eller en mojito, så blir det med noen slurker bare
Gjest Antarctica Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Pøshjt. Du er bare i ferd med å bli voksen, HI, og har vent deg av med søtt klin som bailey's og peach canei! Ærlig talt, hvor gamle er dere? Bare fjortiser drikker sånt. Vi sees over en sedat, voksen calvados i morgen. Eller en grappa, da. Som du har fått av en lokal leverandør i Toscana der dere har sommerhuset deres, han har plukket druene selv og hans 4 døtre har beintråkka dem til lyden av trekkspillmusikk.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. juli 2013 #21 Skrevet 20. juli 2013 Heldig du er jeg fikk seriøst lyst på en drink da jeg kjente lukten av håndspriten i veggautomatene på klinikken ... Da har du seriøst ett alkoholproblem Anonymous poster hash: 38ac4...b2b And so sad the dibber...
Magia Skrevet 20. juli 2013 #22 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tenkte jeg bare kunne gjøre unna de typiske dib-kommentarene, så er vi ferdige med det: "Tenk på de som ikke har råd til baileys da! Det er ikke synd på deg!" - "Hvis du ikke klarer deg uten alkohol, så bør du kanskje oppsøke en psykolog/superspesialist på alkoholisme" - "Så uansvarlig av deg å drikke med barn i hus. Skam deg!" Har jeg glemt noe? For ikke å nevne hvor farlig det er med Pepsi Max da!!!!!!! Anonymous poster hash: 30546...992 At jeg kunne overse den! Jeg burde fradømmes dib-lisensen min umiddelbart!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. juli 2013 #23 Skrevet 20. juli 2013 Vann, vann, vann! Isbiter og ei lime- skive i helga. Gjelder også ungene.... Alkoholholdige drinker er forbeholdt alkoholikere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå