Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld? Fredagskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi koser oss med rødvin og smash:-D godt med helg!

Anonymous poster hash: 7e5b0...f50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten akkurat trent og dusja. Nå koser jeg meg med en iskald cider mens jeg venter på og gleder meg til hjemmelaget pizza, sammen med min kjære.

Skrevet

Er stappmett etter panert fisk med poteter, erter og rømme (jada, slår til med herremåltid når helga kjem..), og sit med ei bok i fanget eg ikkje får samla meg til å lese.

Vatn i glaset :)

Skrevet

Jeg er alene med det yngste barnet. Barn nr en og to er på tur med venner, forskjellige venner og steder. Mannen jobber. Hunden er på tur med svogeren min. Ikke engang katten er å se.

Jeg drikker Solo. Har spist fiskesuppe til middag. Skulle egentlig ha lest noe faglitteratur og jobbet litt, men sliter med å rive meg løs fra Internett og DiB.

Skrevet

Gubben driver og fikser på båten, mens jeg koser meg på verandaen med et glass vin, musikk og dib;) Ahh, ferie! :)

Skrevet

Spiste kyllingfilet med maggi juicy taco til middag:) med pitabrød og masse grønnsaker. Yummy! Nettopp spist melkesjokolade og surfer nå på nettet etter at samboer stakk ut en liten tur. Jenta vår sover søtt:) Brus i glasset siden jeg er gravid.

Anonymous poster hash: ca297...336

Skrevet (endret)

Kokt laks med nypoteter, agurksalat og hjemmelaget hollandaise-saus til. Kjæresten har tatt seg en kald pils og jeg har drukket appelsin/mango-saft til.

Blir friske bær litt senere ;) Nurket sover, Kjæresten leser avis+passer Nurk og jeg "hviler" (det vil si er på DiB på mobilen).

Endret av MammantilNurket
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er hjemme med de 2 yngste, eldste er hos faren, mannen er på festival, og jeg har glemt å handle!!!@

Skrevet

akkurat kommet hjem fra en joggetur i skogen i det herlige Osloværet - er ute av dusjen og sitter nå og iser ned leggene mine for å holde legghinnebetennelsen i sjakk :) er helt alene hjemme!!!! :D :D :D

Anonymous poster hash: 7eed3...81d
Gjest Østfold-80
Skrevet

I dag har jeg og mannen min kosa oss med deilig grillmat og masse bading med jenta våres på 5 år!:) her er det kun brus i glasset i kveld,og snart film med litt godis.:) er lov det vel når man er gravid.;)

Skrevet

Hyttetur i skikkelig høstvær :D Ungene sover og jeg tar meg ei øl. Straks ut og grille meg litt kveldsmat, spareribs :D

Anonymous poster hash: 389fa...453

Skrevet

Sitter her ute i paviljongen, 22 grader ute :)

Musikk på docken, rødvin i glasset, masse telys, barnefri, og Ipoden her i sofaen. Deilig fredagskveld det;)

Anonymous poster hash: cb7e0...a7a

Skrevet

Mannen er til noen kompiser, jeg har spist kylling, ris, bernaise og potetsalat. Iskald fanta... Nettopp sett the darkest hour. Lysene er tent, godter ligger på vent :-) jenta mi sover... Blir vell netflix til jeg skal legge meg.. Imorgen blir det ut på byen på meg:-)

Skrevet

Taco og tv. Sjokolade og brus.

Skrevet

I kveld har vi vært ute og spist 3-retters middag på en fiskerestaurant med 4 vennepar:-) ut ut på bar etterpå for en cosmopolitan;-) herlig!!

Skrevet

Jentekveld med russisk aften.. 6 jenter eller damer, om dere vil, rødbetsuppe, piroger og bittelitt vodka i glasset:) Kjempekos!!

Anonymous poster hash: 8850b...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...