Gå til innhold

Noen som har oppvaskmaskin til å sette oppå benken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere plass til mye inni, eller er det bare plass til noen tallerkener og glass også er det fullt ?

Anonymous poster hash: ad361...6b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på hybelen da jeg var ung.den var helt genial rommet ganske mye bråket litt men var musikk i mine ører;-)

Skrevet (endret)

Sjå på kor mange kuvertar maskina tek. Ei vanleg maskin tek vel 12, så kan du samanlikne. Vi har ei smal maskin som tek 8, kan love deg at det er godt innafor irriterande lite. Noko mindre, så hadde eg like gjerne vaska opp for hand..

Endret av ★
Skrevet

Har en benkoppvaskmaskin som tar 6 kuverter. Det er bare meg og barnet mitt så det holder med en benkoppvaskmaskin pga. plassmangel. Men hadde jeg kunnet velge så ville jeg valgt en vanlig oppvaskmaskin.

Anonymous poster hash: 34335...23b
Skrevet

Hvor stor plass tar en sånn oppvaskmaskin da? Har bare en bitteliten del på kjøkkenet jeg evt. kan sette den.

Og har dere noen tips til en maskin som er plass til en del? Gidder ikke å kjøpe det om det ikke er plass til noenting nesten.

hi

Gjest Skofantomet
Skrevet

Håper ikke du har åpen kjøkkenkøsning? Den bråker ekstremt!

Skrevet

Hvor stor plass tar en sånn oppvaskmaskin da? Har bare en bitteliten del på kjøkkenet jeg evt. kan sette den.

Og har dere noen tips til en maskin som er plass til en del? Gidder ikke å kjøpe det om det ikke er plass til noenting nesten.

hi

Har den oppå vaskemaskinen i boden. Satt i dobbelt uttak på vannet. Og nei, den bråker ikke mye :D

Anonymous poster hash: 34335...23b

Skrevet

Det står en i kårstua her (bor på gård). Den tar 4 kuverter egentlig, tror jeg, men jeg hadde ingen problemer med å få plass til oppvasken etter alle fem i familien da vi pusset opp vårt eget kjøkken og brukte den. Men da tok jeg kjelene i oppvaskkummen, naturligvis.

Den bråker ganske mye, men så er den jo heller ikke akkurat ny den vi har. Fordelen er at den er veldig rask, så det er ikke noe problem å kjøre to vask etter hverandre.

Jeg syntes at det var veldig greit å ha denne da vi pusset opp kjøkkenet vårt. Hadde jeg hatt valget mellom benkemodell av oppvaskmaskin eller å vaske alt for hånd hadde jeg glatt kjøpt en benkemodell.

Skrevet

De koster mer enn vanlige oppvaskenaskiner, så ville gått for en vanlig en om du har plass (:

Skrevet

Hvor stor plass tar en sånn oppvaskmaskin da? Har bare en bitteliten del på kjøkkenet jeg evt. kan sette den.Og har dere noen tips til en maskin som er plass til en del? Gidder ikke å kjøpe det om det ikke er plass til noenting nesten.hi Anonymous poster hash: ad361...6b5

Jeg gikk inn på elkjop.no nå og tok et kjapt søk på oppvaskmaskin. Der finner du benkemodeller fra mellom to og tre tusen kroner. Ca 55 cm brede, ser det ut som. Og det står stort sett seks kuverter på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...