Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Har dere noen anbefalinger? Jeg har aldri lest en bok på engelsk før, men siden det er et hett tema for tiden tenkte jeg å prøve. Engelsken min er vel ganske gjennomsnittlig, men litt rusten siden den ikke blir brukt ofte...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ville begynt med en "chick-lit."-bok. Enkelt konsept, ikke vanskelige ord og en enkel handling som ikke krever så mye av deg. Sophie Kinsella, feks. Anonymous poster hash: e77b1...8d6
millemille Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Enig med hun over. Sophie kinsella. Synes også "every boy's got one" Meg Cabot er morsom og lettlest. Endret 19. juli 2013 av millemille
MammantilNurket Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Jeg leste masse chick litt før jeg flyttet til England i.f.m.studiet for maaaange år siden. Veldig god trening Sophie Kinsella og Marian Keyes skriver lett og morsomt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Harry Potter er også fin å begynnr med. De første bøkene er enkle og så blir det litt mer utfordrenfe etter hvert. Anonymous poster hash: 7f6c1...473
Følelsesvims Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Avhengig av hva du liker, så ville jeg kanskje begynt med Harry Potter (er en veldig logisk progresjon i språket og, blir vanskeligere etterhvert), jeg liker veldig godt Mercedes Lackey (begynn med feks Take A Thief, Arrows of the Queen, The Serpent's Shadow) og Raymond E. Feist (feks Daughter of the Empire). De til Feist er nok vanskeligere og er noe du kan jobbe deg opp mot
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2013 Tusen takk for tips:-) Sophie kinsella og marian keys har jeg lest endel av på norsk, så jeg vet jeg liker de. Tar til meg alle tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå