Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Har vært plaget med vonde kynnere siden uke 20. Er i uke 39 nå og dette er mitt andre barn. Har de 3 siste dagene hatt mye menssmerter og vondt i ryggen, nedover i beina. Har prøvd paracet, varm dusj og badekar - det har ikke hjulpet mot smertene. Kan dette være svake rier? Vet at alle sier, hvis du er i tvil er det ikke rier. Men forrige gang skjønte jeg ikke at jeg hadde rier selvom jeg så dem på ctg. Forrige fødsel tok forresten 4 timer bare. Var bare inne på overtidskontroll og da fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde rier når de tok ctg og 2-3cm åpning. Anonymous poster hash: dea37...285
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Klart det kan. Påstanden om at du vet det når det er rier er bare tøys, sånn som allmengyldig greie. Selv om den stemmer for mange. Anonymous poster hash: 2e2b5...5cd
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Er redd for å plutselig fød hjemme i stua fordi eg ikke skjønte hva som var iferd ed å skje. Samtidig redd for å være hysterisk og ringe føden alt for tidlig Anonymous poster hash: dea37...285
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Jeg hadde valgt lett irritert fødeansatt fremfor hjemmefødsel en hvilken som helst dag. Med historikken din høres det ut som kontakt med føden er en fornuftig ide. Anonymous poster hash: 2e2b5...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå