Gå til innhold

Fødefrisyre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker faktisk ikke, tror jeg hadde håret løst jeg... trenger man fødefrisyre? :o Jeg skulle bare på en sjekk jeg, og vips satt jeg med ungen :P Ikke akkurat tid til å fikse ei frisyre :P

Gjest Nerdens'mus
Skrevet (endret)

Gikk for å feste håret i strekk etter noen timer med rier. Førstevtiden var håret løst litt bustete som om jeg bare hadde børstet håret og så gått tur. Neste fødsel tenker jeg kort hår

Endret av Nerdens'mus
Skrevet

Haha! Fødefrisyre...? Seriøst?

Anonymous poster hash: 77479...0c1

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Første gang: tjafsete vått hår med spenner over alt for å holde panneluggen unna :-p (rakk ikke tørke håret godt nok før vi dro, jeg måtte dusje før jeg dro inn til føden ;)

Andre gangen: Vått hår, forsøkt dratt opp i hestehale.. Gjenganger med dusje før jeg reiser på føden :-p

Skrevet

Høres like viktig ut som å ha en fødekjole på seg.. :P

Skrevet

Jeg sitter her og planlegger hvilken frisyre jeg skal ha på fødedagen. Falt veldig for henne 

http://img2.timeinc.net/instyle/images/2011/gallery/121411-ScarJo-400.jpg

Hvilken gikk dere for?

Anonymous poster hash: a15f2...fc3

HAHA! Hadde jeg hatt slik frisyre da jeg gikk inn på føden, skal jeg love deg den ikke hadde sett slik ut da jeg var ferdig! Håret mitt var OVERALT, i floker, i store hårtufser, det var vått av svette, og stivt av salt.... 

Anonymous poster hash: 1bbd7...a45

Skrevet

Hverken hår, sminke eller antrekk var noe jeg tenkte noe større på DA...

Skrevet

Har du født før HI? Ikke frekt ment altså! Jeg planla kinaflette, men når der sto på som verst så ble helefrisyren fucka, og jeg kunne ikke brydd meg mindre!:) hestehale trur jeg er fint!:)

Anonymous poster hash: 46cbf...a96

Skrevet

Haha! Fødefrisyre...? Seriøst?

Anonymous poster hash: 77479...0c1

Antagelig ikke... ;)

Anonymous poster hash: bcfb6...a1f

Skrevet

DAgens!!! HAhahaha 

Anonymous poster hash: 4b633...18f
Skrevet

Snasen sveis :) Husk å fikse neglissene også, da.

Skrevet

hæ?? døde litt innvendig jeg nå...hva f....

Anonymous poster hash: 7f5e8...1d3
Skrevet

hæ?? døde litt innvendig jeg nå...hva f....

Anonymous poster hash: 7f5e8...1d3

Enhver kvinne med respekt for seg selv bør være iført en adekvat fødekjole, samt pumps, nylakkerte neglisser og en snasen fødefrisyre når den lille skal se dagens lys. Forskning viser at barnet vil rammes av dårlig smak og tilknytningsforstyrrelser dersom dette ikke er på stell :P
Skrevet

Nå er det like før jeg bestiller fødekjole på pur f! :P Med stiletter og fødefrisyre og hele sulamitten. hehe Sist jeg fødte hadde jeg god tid hjemme, og i min rastløshet valgte jeg å sminke meg. Men kom da i normale graviidklær og fødte i blåskjorta.

Skrevet

Husk manikyr, pedikyr, voksing av bikinilinjene, farge håret (så det har den ekstra glansen) Ha tørr Shampo ved siden av deg på føden, så svette ikke ødelegger sveisen. Og for all del! Det er VIKTIG å stå opp og sminke seg så fort det lar seg gjøre! 

Herregud :-p

Anonymous poster hash: 9750e...2f3
Skrevet

Haha, var til frisøren dagen før jeg fødte, og frisøren fletta en kjempefin flette som jeg lot være i til dagen etter... De lo litt av meg når jeg kom på føden, lurte på om jeg hadde pyntet meg... :D

Anonymous poster hash: 92634...eb9

Skrevet

Håret mitt sto nesten rett opp og jeg har MYE hår.det var sikkelig svett og luktet grusomt.fikk ikke dusjet før 24 etter pga haste snitt og stort blodtap.følte meg helt jævlig.de prøvde og nekte meg dusj dagen etter men jeg lata som d gikk helt fint.holdt på å besvime mange ganger i dusjen der,det var skummelt og veldig deilig

Skrevet

Bruk skaut så slipper dere tenke på det.

Skrevet

Jeg valgte en som sto i stil med fødekjolen min :)

http://www.birthingown.com/

Jeg liker at de skriver at kjolen gir den fødende selvtilliten til å aktivt delta i fødselen.

Skrevet (endret)

Jeg sitter her og planlegger hvilken frisyre jeg skal ha på fødedagen. Falt veldig for henne

http://img2.timeinc.net/instyle/images/2011/gallery/121411-ScarJo-400.jpg

Hvilken gikk dere for?

Anonymous poster hash: a15f2...fc3

Hoho! Jeg gikk med krøllnåler og hårnett i dagene før fødsel, slik at når barnet var ute var det bare å KASTE løs krøllene, akkurat i tide til fotografen kom! ;) Endret av Elefanten Skrukkeskinn
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg synes du skal absolutt gå for den, men hva skal du ha på deg?

Selv har jeg ikke helt bestemt meg, men satser kanskje på å ha håret løst, med mine naturlige krøller. Kommer selvsagt til å ta etterveksten og noen nye striper og ja da. Rekker vel et par kurer også.

Topper det hele med en blomsterkrans siden disse er så "in".

Når det gjelder selve outfiten har jeg tenkt å ha på en hvit fødekjole med blonder.

Åååå. Kommer til å bli SÅ FIN!

Skrevet

Ser for meg jeg kommer til og bli ganske sliten og svett under fødselen, så en enkel hestehale holder i massevis her.

Vi skal føde jenter, vi skal ikke på fest!

Anonymous poster hash: 207b5...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...