Gå til innhold

Inspirert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere her inne som skriver om at mannen ikke må komme full hjem fra fest ol. Er det virkeligheten? dersom min man er ute med venner og drikker seg litt full, lar jeg han da for all del komme hjem å legge seg. Dette er ikke noe brna får med seg likevell, så har aldri sett problemet med dette. Er det også slik at ingen her inne tar seg ett glass vin eller en øl til maten med barna tilstede? (uten å bli fulle). 

Anonymous poster hash: d6866...98d
Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kan skjønne at han får komme hjem :D så lenge han kommer mens barna sover er det jo null problem. Han er da ikke farlig selv om han er noe ustødig :P

Barna våre har sett at vi drikker et glass vin eller øl opp gjennom årene, men aldri sett oss fulle eller pussa.

Alt med måte :)

Skrevet

Det var nå godt å høre, føler meg passe unormal her inne noen ganger:P 

Skrevet

Vi gjør ingen av delene hjemme hos oss, men selvfølgelig er det flere enn deg som både kommer full hjem og drikker til maten her. Lurer du seriøst på om du er den eneste?

Anonymous poster hash: b5c04...493
Skrevet

Jeg lurer ikke på om jeg er den eneste, jeg lurte vell egentlig litt på om alle her inner så skinnhellige som det virker:) 

Skrevet

Jeg tenker at vi må lese veldig ulike innlegg om du synes folk på dette forumet virker spesielt skinnhellige. Det auler av barnevernssaker, voldelige og ubrukelige ektemenn, oppdragermetoder fra steinalderen og åndssvake økonomiprioriteringer jo. Hjelper lite da om man ikke drikker seg hengedrita i tillegg. :)

Skrevet

Jeg tenker at vi må lese veldig ulike innlegg om du synes folk på dette forumet virker spesielt skinnhellige. Det auler av barnevernssaker, voldelige og ubrukelige ektemenn, oppdragermetoder fra steinalderen og åndssvake økonomiprioriteringer jo. Hjelper lite da om man ikke drikker seg hengedrita i tillegg. :)

Helt sant, har nok hengt meg opp i feil innlegg, tenker jeg:) 

Skrevet

Ha, ha! :D

Men forumet er jo fullt av moralister da! Ikke noe er så moro som å rakke ned på andre!

Anonymous poster hash: 87b4d...4a1

Skrevet

Kan jo lure på korleis desse mennene oppfører seg i fylla viss det skal vere eit problem at dei søv ut heime. Det hadde vore uproblematisk her, han er jo ikkje rusa når han står opp. Ei heller bråkete før han legg seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...