Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Er gravid. 3 mnd igjen til termin. Akkurat nå 100 % sykemeldt pga bekken og rygg. Men jeg er så trøtt,så trøtt,så trøtt! Jeg føler at jeg blir verre for hver dag. Etter å ha sendt guttunge og mann på jobb og i barnehage gikk jeg og la meg og sov helt til nå :-o Helt skutt! Hadde planer om å trene litt bekkenøvelser og prøve å sette på en maskin med klær,men jeg orker ikke. Orker ikke tanken på å gå i dusjen en gang. Vil bare sove! Jeg blir helt skremt av dette :-( Og neste uke skal jeg etter planen prøve meg på jobb igjen. Hvordan skal det gå? :-/ Anonymous poster hash: 283c1...0e2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Har du sjekket om du har nok jern? Få sjekket jernlageret, ikke bare blodprosenten. Anonymous poster hash: 3ea22...c00
Gjest Morn du Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Gå til legen din, legg frem problemet og sjekk jernlagrene. Selv om de var høye i beg av svangerskapet, kan de være lave nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå