Gå til innhold

Forelsket i sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har fått så sterke følelser for han og det er alltid en flørtende tone fra hans side også. Det er ikke utseende hans heller. Han er mye eldre enn meg, men personligheten hans!

Det er jo helt feil! Han er gift og har 3 barn, mens jeg er samboer på 6. året og har 2 barn.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: b7e93...790
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søke nye jobber.

Anonymous poster hash: 4a0f1...589
Skrevet

Bare hold deg i skinnet til det går over. Det er ikke så uvanlig at kvinner forelsker seg i menn med "maktposisjoner", særlig hvis de i tillegg er sjarmerende og flørtende.

Men det går sikkert over, og om noen måneder eller år kommer du ikke til å skjønne at du kunne føle dge tiltrukket av ham.

Anonymous poster hash: afa09...000
Skrevet

4a0f1...589 [/acronym]

Helt enig. Stopp mens leken er god, vil du virkelig splitte opp to familier bare så du kan få utløp for forelskelsen din?

Anonymous poster hash: dfab9...cc9

Skrevet

Dropp julebordet.... ;)

Skrevet

Dropp julebordet.... ;)

Smart! Og overtid der du vet dere blir alene ;)

Anonymous poster hash: 784ed...ad1

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Absolutt ingenting!

Det går snart over og da kan du puste lettet ut over at du ikke har tabbet deg ut.

Skrevet

skjønner hvordan du har det ;) Jeg har det på samme måte, men min sjef er singel, barnløs og på min alder. I tillegg føler han det samme for meg, men jeg er ikke singel og barnløs. På vei ut av forholdet mitt da, men ikke pga han.

Anonymous poster hash: dabda...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...